מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 25/07/2018 10:28
נושא: ערבים, תיירות
הודעה לעיתונות

נסיך הכתר של ממלכת ערב הסעודית ממנה את אמרגן התיירות המפורסם חררד "ג'רי" אינזריו לעמוד בראש יוזמת מורשת תיירות טרנספורמט

אינזריו יהיה המנכ"ל הראשון אי פעם של רשות הפיתוח של שער דירייה, שכוללת מוזיאונים, אוניברסיטאות, מתקני בידור חינוכי חשובים וגם אתרי נופש, מסעדות, מרכזי בריאות וחנויות יוקרה

ריאד, ערב הסעודית, 25 ביולי 2018, (BUSINESS WIRE):

מוחמד בין סלמן בין עבדולעזיז סעוד, נסיך הכתר של ממלכת ערב הסעודית ויו"ר רשות הפיתוח של שער דירייה (DGDA) מינה את חררד "ג'רי" אינזריו למנכ"ל הרשות, שתעמוד בראש יוזמה טרנספורמטיבית לשיקום ערש הולדתה ההיסטורי של המדינה הסעודית.

אינזריו, איש חזון רב הישגים בתיירות, נבחר לפקח על השחזור של דירייה ולפתח מספר נכסי תיירות והיסטוריה חדשים חשובים כולל מוזיאונים, מוסדות אקדמיים ומתקני בידור חינוכי, וגם אתרי נופש, מסעדות, מרכזי בריאות וחנויות יוקרה בפרויקט פיתוח ששטחו 7.1 מיליון מטר רבוע בצד המערבי של ריאד, עיר הבירה המשגשגת של ערב הסעודית. היוזמה היא תוצר חשוב בחזון 2030 של נסיך הכתר למודרניזציה של המדינה הסעודית, מעורבות של האזרחים הסעודים וקבלת אורחים מכל העולם.

"לכבוד רב הוא לי לקבל את הזכות לתרום לחזון הדינמי של הנסיך עבור האומה", אמר אינזריו. "זאת באמת תקופה מלאה השראה במדינה יוצאת הדופן הזאת. אני אסיר תודה במיוחד להוביל צוות ברמה עולמית בפיתוח של האתר ההיסטורי הזה, שייתן לעולם את החלון האמיתי ביותר לנשמה ולרוח של הארץ הזאת, העם מסביר הפנים שלה וההיסטוריה העשירה שלהם. דירייה תהיה אחד ממקומות המפגש הגדולים ביותר בעולם".

בדירייה, אתר שרשום באונסקו, יש עומק היסטורי של יותר מ-590 שנים. כערש הולדתה של ממלכת ערב הסעודית הראשונה, השנייה והנוכחית, היא המקור של האומה הסעודית.

חלק גדול מהאתר המקורי, שנבנה מלבני טיט באדריכלות המסורתית של אזור נאג'ד רבתי, ישוחזר באופן אותנטי עם אטרקציות ומתקני תיירות חדשים.

אזור אט-טוראיף בדירייה הוכרז על ידי אונסקו "אתר מורשת עולמית". הנסיך מדמה את דירייה כמקום שבו העבר יפואר והעתיד יתעורר ושכל מי שייכנס בשעריו יקבל השראה, יהיה מעורב וייהנה.

מועצת המנהלים של DGDA גאה בהצלחתה למשוך מנהל יצירתי והשראתי כמו ג'רי אינזריו שיהפוך את החזון של הנסיך למציאות. בעבר אינזריו היה יו"ר Forbes Travel Guide, אמות המידה הגלובליות לאימות של מצוינות שירות באירוח. FTG, שפועל ביותר ממאה מדינות, גם מעניק כל שנה את פרס חמשת הכוכבים היוקרתי, שנחשב "מדליית הזהב האולימפית של האירוח".

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה:

http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51841671&lang=en

אנשי קשר
Key Group Worldwide
Jaret Keller
Work: 212-988-7701
Mobile: 917-628-0480
Email: [email protected]

מקור: Diriyah Gate Development Authority (DGDA)

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.