אגף דוברות לשכת המסחר
אגף דוברות לשכת המסחר
הודעה לעיתונות

נפתחה שלוחת לשכת המסחר ירושלים בגוש עציון !

נשיא לשכת המסחר ירושלים דרור אטרי: " לקהילה העסקית בגוש עציון יש היום בית נאמן כתובת מכוונת ומסייעת " ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן: " עסקים קטנים יוצאים גדולים, לאחר עבודה מאומצת הצלחנו להביא להקמת שלוחת לשכת המסחר בגוש, מטרות השלוחה לסייע, לתת הכוונה וייעוץ למתחילים וגם לוותיקים ובעיקר לתמוך ולמנף את העסקים הקטנים והבינוניים. "

יום חג לקהילה העסקית ותושבי גוש עציון, אחרי שנה של עבודה מאומצת בין לשכת המסחר ירושלים ומועצת גוש עציון נפתחה השבוע את שלוחתה של לשכת המסחר, בגוש עציון, בבניין המועצה. השלוחה תפעל לטובת בעלי העסקים בגוש, אשר יוכלו ליהנות משירותיה בתחומים רבים, כגון:

- סיוע מהמרכז למימון עסקי של הלשכה בגיוס אשראי והלוואות מקרנות שונות.

- פתיחת שווקים והזדמנויות עסקיות ברמה הארצית והבינלאומית לבעלי עסקים בגוש.

- יקוימו סמינרים, השתלמויות וימי עיון במגוון נושאים, כגון: מימון, מיסוי, סחר חוץ, שיווק ועוד.

- שירותי מידע בתחומי משפט, יחסי עבודה, מיסוי והזדמנויות עסקיות.

- קידום קשרי מסחר ושיתוף פעולה בין בעלי עסקים בגוש עציון.

- סיוע בפתרון בעיות מול אגפי המועצה האזורית ומשרדי ממשלה.

- שירות ליצואנים- אישור חתימות ותעודות מקור, הנפקת תעודות קרנה אט"א.

- ליווי בעלי עסקים וסיוע בפיתוח עסקי.

נשיא לשכת המסחר ירושלים דרור אטרי: " כחלק מפעילותה של לשכת המסחר להנגשת שירותיה לכלל הקהילה העסקית באזור ירושלים והשפלה, ונכונות מועצת גוש עציון להביא לחיזוק הקהילה העסקית בגוש פתחנו את שלוחת הלשכה בגוש עציון אשר תעניק כתובת מכוונת ומסייעת, בית להפריה עסקית, פתיחת שווקים חדשים והזדמנויות עסקיות בארץ ובעולם לבעלי העסקים בגוש.

זהו יום מרגש עבור כולנו ומהלך שחשיבותו כפולה: גם תרומה לבסיס הכלכלי-מסחרי של גוש עציון וגם חוליה נוספת המחברת את גוש עציון לירושלים.

לשכת המסחר ממשיכה להרחיב את המעגלים העסקיים בישראל והיום זכינו לעשות צעד נוסף בכיוון זה עם חברנו בגוש עציון. גוש עציון הינה חלק בלתי נפרד ממדינתנו ואך טבעי כי לשכת המסחר הממוקמת בבירת העם היהודי ירושלים תפעל לחיזוק חברנו באזור, בעלי העסקים בגוש.

לצערי לא מעט ראשי רשויות לא הפנימו כי כלכלתיה של רשות מקומית מושתת על עסקיה, ולשמחתי מצאתי במועצת גוש עציון והעומד בראשה מחויבים לתושבים ולקהילה העסקית. תודה לידידי שלמה נאמן ראש המועצה על שיתוף הפעולה ובטוחני כי יחדיו נדע להביא לקידום הצמיחה הכלכלית והעסקית בגוש.

תודה לידידי ראש המועצה שלמה נאמן על השותפות היפה שהובילה לרגע החשוב והמרגש הזה, למנכלי"ת גוש עציון יפה שטרית, חברי חבר הלשכה עו"ד עמנואל ויזר על היוזמה בקידום השלוחה והשותפות היפה לאורך הדרך, לחברת הנהלת הלשכה סטלה אבידן וידידי דרור כהן מנכ"ל המרכז הישראלי לשיווק, מנהלת לשכתי רחל שור, נחום ולכל הצוותים המקצועיים בלשכת המסחר ובמועצת גוש עציון על הנכונות לקידום השת"פ בין לשכת המסחר והגוש."

ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן: " אחרי שנה של עבודה מאומצת יחד עם לשכת המסחר ירושלים, פתחנו את שלוחתה של לשכת המסחר כאן, בגוש עציון, בבניין המועצה. העסקים הקטנים יוצאים גדולים. מטרות השלוחה לסייע, לתת הכוונה וייעוץ למתחילים וגם לוותיקים ובעיקר לתמוך ולמנף את העסקים הקטנים והבינוניים. שיתוף הפעולה נולד מתוך ההבנה שהכלכלה שלנו בגוש עציון אמורה להתבסס על עסקים מקומיים. ככל שנשקיע כאן יותר כך נקבל יותר עסקים, יותר מקומות עבודה, יותר שירותים ויותר משקיעים שיאפשרו לאנשים להשתקע בגוש עציון.

תודה רבה לדרור אטרי, נשיא לשכת המסחר בירושלים, לשכננו וחברנו עמנואל ויזר, מרכז לשכת המסחר ירושלים בגוש עציון, ולכל הצוות הנהדר שלהם, למנכ"ל החל"פ אהרוני נויבואר שעושה כאן שינוי מדהים וכמובן למנכ"לית המועצה יפה שטרית שליוותה את התהליך מתחילתו, ולא מפסיקה להביא תוצאות בשטח. "

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לשכת המסחר ירושלים.