.
.
הודעה לעיתונות

הפיזיולוגיה הנשית והשפעתה על תהליכי אימון והאם אימוני כח מתאימים לילדים

אלה רק שתיים מהסוגיות שידונו בהן בהשתלמות המאמנים שתקיים המכללה הישראלית לספורט בשיתוף אגודת מכבי תל אביב עם מרצים מהארץ ומחו"ל

המכללה הישראלית לספורט משיקה את פעילותה עם השתלמות מאמנים בשיתוף אגודת מכבי תל אביב, תחת הכותרת – "מתאוריה לפרקטיקה - יישום ממצאים מדעיים באימון".

ההשתלמות תתקיים ב-18 בדצמבר במרכז דניאל לחתירה בתל אביב. פרופ' דרור שגיא, מרצה בכיר בפיזיולוגיה מהמכללה הישראלית לספורט, ידבר על הפיזיולוגיה של האישה במאמץ והשפעתה על תהליכי אימון ותחרות.

פרופ' ג'יי הופמן, מדען ספורט מאוניברסיטת פלורידה (University of Central Florida ) ידבר על תוספי תזונה משמעותיים לספורטאי ופרופסור ברקת פלק, מדענית ספורט מאוניברסיטת ברוק שבקנדה ( Brock University ), תדבר על אימון כח מירבי וכח מתפרץ בילדים.

המכללה הישראלית לספורט, היא גוף חדש שנוסד לאחרונה בישראל ומנוהל על ידי שני אנשי ספורט ותיקים, אלי סדרס וגיא מור, המציגים מהפכה באופן בו ינוהלו ההכשרות השונות, כאשר לראשונה בישראל מתאפשר לרכוש את התואר בהדרכה ובאימון, כאשר כל הלימודים העיוניים ייערכו באון ליין באמצעות רשת האינטרנט וללא צורך להגיע לכיתת לימוד.

המכללה הישראלית לספורט נוסדה במטרה לגרום לשינוי חיובי בספורט ובחברה הישראלית באמצעות הכשרת כוח אדם בתכניות איכותיות הנגישות לאוכלוסייה כולה. המכללה מציעה לסטודנטים תכניות לימוד ברמה המקצועית הגבוהה ביותר בישראל, בהנחיה של הצוות המקצועי הבכיר והמנוסה ביותר ובמחירים הוגנים וסבירים בתחום.

עיתונאים המעוניינים לקחת חלק בהשתלמות, מוזמנים לפנות במייל חוזר.

עוד פרטים באתר המכללה הישראלית לספורט

https://www.ics.org.il/kenes-maccabita/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור.