משחק קופסא לנוער - קניות ברשת
משחק קופסא לנוער - קניות ברשת
הודעה לעיתונות

עוד חבילה הגיעה - משחק קופסא חדש מבית פעמונים על קניה חכמה ובטוחה ברשת

לקנות ברשת זה קל, ולבני נוער זה קל במיוחד. לפני שלוחצים על כפתור "קנייה" יש דברים שכדאי לדעת. משחק הקופסה החדש מבית פעמונים מאפשר ללמוד מושגים חשובים בתחום ולקבל את המידע הדרוש לקבלת החלטות נכונות בעת ביצוע רכישות און-ליין.
עבור בני הנוער, הפעולה של ביצוע הקנייה ברשת היא פשוטה. נער או נערה ממוצעים יוכלו לאתר ולרכוש בדקות ספורות, כמעט כל מוצר ברשת. המבחר עצום, המחירים זולים, המשלוח חינם, רק לבחור מה רוצים, לשלם להמתין בקוצר רוח למשלוח. בצד הקלות שברכישה, יש ברשת גם סכנות ומכשולים שכדאי להיזהר מהם.

המשחק "עוד חבילה הגיעה" הוא משחק לוח בנושא קניה חכמה ובטוחה ברשת.
דרך המשחק לומדים המשתתפים על חלק מהמוקשים הטמונים בעולם הסחר המקוון, ועל הדרכים להתחמק מהם, לקנות בכיף ולאסוף את החבילה המוזמנת בלי תקלות מיותרות.

המשחק מתאים לגילאי ט' עד יב'. ניתן להזמין ערכה המיועדת לקבוצה של 4-5 בני נוער ומוכנה למשחק בעלות סמלית של 40 ₪ במייל [email protected], או לחילופין ניתן להדפיסו במדפסת ביתית. המשחק מתאים להעברה במסגרת פעילות בית ספרית.

שרון לוין, מנהלת תחום הדרכה לקבוצות בארגון פעמונים: "מרבית בני הנוער קונים ברשת ואנו עדים לתופעה של בני נוער שקונים לעצמם, ובנוסף הופכים לסוכני הקניות המשפחתיים, ומסייעים להורים להתמודד עם קשיים טכנולוגיים המקשים עליהם את הרכישה ברשת. במשפחות רבות ההורה נותן לנער את כרטיס האשראי וחוסך מעצמו את ההתעסקות הטכנולוגית. זהו מימד חדש ונוסף לערוצי הצריכה של המשפחה ובמדיום הספציפי הזה ההורים מתקשים להפעיל בקרה ולוודא שהילדים יערכו קניות בשיקול דעת וללא סיכון. מתן כרטיס אשראי ללא בקרה מביא לחוסר שליטה ולאפשרות ליפול בפח, לקניות לא חכמות."

פעמונים הוא ארגון התנדבותי, המסייע למשפחות וליחידים בתחום ההתנהלות הכלכלית ומותאם לצרכיהם וליכולתם, באמצעות אלפי מתנדבים בתחום כלכלת המשפחה וכולל: מידע וכלים לעבודה עצמית, מענה מקוון לשאלות, פגישת ייעוץ חד–פעמית וליווי כלכלי שנמשך כמה חודשים. בנוסף, מפעיל הארגון תכניות לחינוך פיננסי בכל הארץ, הכוללות הרצאות, מערכי לימוד וסדנאות קבוצתיות.
לפעמונים תכניות מגוונות לחינוך פיננסי בבתי הספר. לפרטים ולבניית תכנית מותאמת לבית הספר שלכם כתבו אלינו [email protected]

לפרטים נוספים לתקשורת בלבד:
אורית שגיא
מנהלת דיגיטל ודוברות
ארגון פעמונים
טל': 0542408024
[email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פעמונים- מורה דרך להתנהלות כלכלית.