מפרסם: טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור
תאריך: 23/12/2018 09:21
עדכון: 23/12/2018 09:22
נושא: טכנולוגיה והייטק, נדל"ן
בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף ServiceWise
בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף ServiceWise
Logo ServiceWise
Logo ServiceWise
הודעה לעיתונות

ServiceWise הטמיעה מערכת CRM בחב' Wecheck המאפשרת לבעלי דירות להשכיר את הנכס שלהם בביטחה

רוצים להכיר את הדיירים שנכנסים אליכם הביתה? זה אפשרי ובחינם!

חברת Wecheck הישראלית, המאפשרת לבעלי דירות להכיר את הדיירים הפוטנציאליים שלהם לפני החתימה על עסקת השכירות, הטמיעה בהצלחה מערכת CRM מבית Salesforce. המערכת הוטמעה ע"י חברת ServiceWise, יישומים עסקיים, שותפת פלטינום של Salesforce ו-Pardot בישראל.

הטמעת הפרויקט כללה את מודול השירות תוך שימוש ב- Salesforce CRM לניהול תהליכי השירות והמכירה, Live Agent לצורך צ'אט המאפשר שיחות עם לקוחות/לקוחות פוטנציאליים, כמו גם חיבור מלא בין מערכת ה-CRM למערכת הליבה של החברה על ידי ממשקים.

מערכת ה-CRM מאפשרת לחברת Wecheck לנהל באופן מיטבי את תהליך החשבונות והמכירה מול הלקוח, תוך שהיא משקפת איזו עסקה ביצע, איזה מוצר נרכש, השלב בו נמצאת העסקה, האם נסגרה או נכשלה, כמו גם ניתוחים סטטיסטיים על היוזרים בפלטפורמה, חשבונות ועסקאות. בנוסף, ישנו תיעוד של הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים הפונים לקבלת שירות דרך הצ'ט.

שירות הליבה החינמי של וויצ'ק נקרא 'דאבל צ'ק'. הדאבל צ'ק הוא דוח רקע המשקף את פרופיל הדייר שמתעניין לשכור את הדירה. הדאבל צ'ק הינו חלק אינטגרלי מהשפה התקשורתית של Wecheck, לפיה "לא משכירים לפני שמכירים".

מוויצ'ק נמסר: "אנו פועלים על מנת לצמצם את הפערים הקיימים כיום בשוק, וליצור סביבה יותר משוכללת לכל המעורבים. באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות, המבוססות על איסוף, ניטור וניתוח מידע ועל תהליכי ניהול סיכונים, אנחנו מאפשרים לאנשים פרטיים לבצע עסקאות בתנאים שלא היו קיימים עד היום ובביטחון. אנו צפויים להשיק את שירותי החברה לכלל הציבור בקיץ הקרוב ולתרום לשכלול השוק הנדל"ני הגדול והחשוב בישראל .

המערכת החדשה מאפשרת לנו גמישות לנהל מספר תהליכים במקביל, באופן יעיל וידידותי, תוך תיעוד וקבלת תמונה מלאה אודות כל התהליך הכרוך בעסקת השכירות. תיעוד הצ'טים עם הלקוחות מסייע לטפל בלקוח בעקביות, על סמך היסטוריה קודמת".

אודות Wecheck

WeCheck קמה כדי לייצר וודאות, ביטחון ושקט בעסקאות בין אנשים. תחשבו עלינו כמו על הגלולה הכי חדשנית נגד כאבי ראש הכרוכים בעסקאות.
באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות, המבוססות על ניטור דאטה פיננסיית וניהול סיכונים, מאפשרת החברה לאנשים פרטיים לבצע עסקאות בתנאים שלא היו קיימים עד היום ובביטחון מוחלט.

וויצ'ק הוקמה ומנוהלת ע"י יזמים מנוסים המביאים יכולות מוכחות ואיתם צוות עובדים מנוסה ואיכותי, אשר בשילוב השותפים ישראכרט ויד 2, מובילים מהפיכה בשוק הנדל"ן להשכרה בישראל.

אודות ServiceWise

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, קיימת מאז 2008, מתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה- CRM ובפיתוח פתרונות עסקיים מבוססי פלטפורמת Force.com, שותפת פלטינום של Salesforce, ו- Pardot בישראל.

בין לקוחותיה של ServiceWise חברות מתחומים מגוונים במשק, לרבות חברות תעשייתיות, חברות היי-טק, כמו גם ארגונים ללא כוונת רווח.

המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 125,000 לקוחות ברחבי העולם.

אתר הבית של ServiceWise: www.service-wise.com
אתר הבית של SalesForce: http://www.salesforce.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.