מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 16/01/2019 10:48
נושא: פרסום ושיווק
יום צילום למותג ריזאלטס עם פרופסור עמוס רולידר. צילום- עדי אורני
יום צילום למותג ריזאלטס עם פרופסור עמוס רולידר. צילום- עדי אורני
הודעה לעיתונות

קבוצת לפידות עולה עם קמפיין חדש למותג "ריזאלטס סטופ" בכיכובו של הפרזנטור החדש פרופסור עמוס רולידר

הקמפיין באמצעות משרד הדיגיטל Blink Havas, יעלה בימים הקרובים ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה. הקמפיין יכלול סדרת סרטונים הומוריסטיים במסגרתם ילמד רולידר כיצד שמים סטופ לסיטואציות מורכבות הקשורות לגידול הילדים

"קבוצת לפידות", יבואנית ומשווקת משמיד הכינים "ריזאלטס", משיקה תכשיר חדש בשם ריזאלטס STOP! ועולה בקמפיין השקה באמצעות משרד הדיגיטל Blink Havas תחת המסר: "הורים- מעכשיו שמים סטופ גם לכינים!". הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות, וביניהן קבוצות הפייסבוק "אבא פגום" ו"אימהות משקיעות" וכן בנקודות המכירה.

את הקמפיין יוביל פרופסור עמוס רולידר, שנבחר לראשונה כפרזנטור המותג. הקמפיין יכלול סדרת סרטונים הומוריסטיים ומשעשעים שנעשו בשיתוף פעולה עם קבוצות הפייסבוק הפופולאריות "אבא פגום" ו"אימהות משקיעות". בסרטונים ילמד פרופסור רולידר את ההורים להתמודד עם סיטואציות מורכבות הקשורות לגידול ילדים. למשל, סרטון בו מסביר פרופ' רולידר לסהר בן הרוש, מייסד קבוצת "אבא פגום" כיצד להתמודד עם בעיית ההתארגנות של הילדים בבוקר.

אילן לפידות מנכ"ל "קבוצת לפידות": " אנו גאים שמומחה לטיפול התנהגותי בעל שם עולמי כמו פרופסור עמוס רולידר הוא הפרזנטור החדש של המותג "ריזאלטס". כבר 10 שנים שאנחנו מקפידים להעניק להורים ולילדים בישראל ערך מוסף בכל הנוגע ליעילות ולחוויית השימוש במשפחת מוצרי ריזאלטס. אני משוכנע שהחיבור עם פרופסור רולידר יחד עם החדשנות המוצרית של ריזאלטס סטופ, יאפשרו לנו להעצים את הערך המוסף להורים ולילדים ולהביא את ריזאלטס לשיאים חדשים.

אודות קבוצת לפידות

"קבוצת לפידות", מחברות הבריאות המובילות בישראל, מתמחה בייבוא, שיווק והפצה מגוון רחב של תרופות מרשם וללא מרשם, מותגי אופטיקה ובריאות העין, מכשור ואספקה רפואית ומוצרי צריכה. החברה מייצגת עשרות רבות של חברות בינלאומיות מובילות ומותגים איכותיים בתחום הבריאות ואיכות החיים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.