הודעה לעיתונות

סייפ-טי מתכוונת לרכוש חברה בתחום ה- Business Proxy Network Cloud

הרצליה, ישראל, 29 בינואר 2019 - חברת סייפ-טי (סימול בבורסות תל-אביב ונאסד"ק: SFET) ספקית מובילה של פתרונות software-defined access בענן, מודיעה היום כי חתמה על מזכר הבנות לא מחייב לרכישת חברה ישראלית צומחת בתחום פתרונות Business Proxy Network. החברה הנרכשת מציעה ניסיון רב בהפעלת שירותי ענן באמצעות טכנולוגיית רשת Proxy ייחודית בבעלותה הנמצאת בשימוש חברות סייבר ו-Web Intelligence.
מטרת הרכישה הינה לשלב בין פתרון ה- SDP (Software Defined Perimeter) של סייפ-טי ותשתית השירות בענן הגלובלית העצמאית של החברה הנרכשת, ולהציע לראשונה ללקוחותיה של סייפ-טי שירות Software Defined Access בענן. השירות המשותף ישלוט בכל הרשאות הכניסה לשירותים בתוך מערכות המיחשוב והגלישה מהן באינטרנט, ויאפשר ללקוחות סייפ-טי להסתיר לחלוטין את מיקומם מהעולם החיצוני. פעילות החברה הנרכשת הינה סינרגטית לפעילות סייפ-טי ובאפשרותה לתרום לחדירתה של סייפ-טי לשווקים חדשים ולפנייה ללקוחות נוספים בתחומים שונים. הרכישה, אם תושלם, צפויה להגדיל באופן משמעותי את הכנסות סייפ-טי ועשויה לתרום לתזרים המזומנים.
בהתאם לתנאי מזכר ההבנות, סייפ-טי תרכוש את כל הון המניות המונפק של החברה הנרכשת. תמורת העסקה הצפויה הינה כ-9.7 מיליון דולר, כאשר חלקה תשולם במזומן וחלקה במניות סייפ-טי גרופ. התמורה עשויה לכלול תשלום נוסף בשנת 2020, בכפוף לגידול במכירות החברה הנרכשת בשנת 2019, לעומת שנת 2018.
על-פי מזכר ההבנות, שני הצדדים יחתמו על הסכמים מחייבים תוך 40 ימים, כאשר סגירת העסקה תתבצע לא יאוחר מ-45 ימים לאחר מכן, בכפוף לתנאי הסגירה. אין כל ודאות שההסכמים המחייבים אכן ייחתמו ושהעסקה אכן תיסגר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עדי ומיכל יחסי ציבור וקשרי משקיעים.