מפרסם: יפה אפרתי תקשורת
תאריך: 30/01/2019 12:52
נושא: פרסום, שיווק
קובי חקק. צילום יחצ
קובי חקק. צילום יחצ
הודעה לעיתונות

קובי חקק, המייסד והבעלים רשת רולדין, נבחר לאיש השיווק של חודש ינואר 2019

איגוד השיווק הישראלי בחר בקובי חקק, מייסד ובעלים משותף של רשת "רולדין", לאיש השיווק של חודש ינואר 2019, בזכות הצלחת המהלך השיווקי הנרחב סביב קולקציית הסופגניות של המותג ונקיטת גישה חדשנית המתמקדת באימפקט של המוצר ובמיצובו ולא רק במוצר עצמו

מנימוקי ועדת השיווק:

"קובי חקק נקט בגישה שיווקית חדשנית, אשר אינה מתמקדת במוצר עצמו בלבד, אלא באימפקט של המוצר ובמיצוב שלו כמוצר MUST HAVE – מוצר" אופנה" ולייף סטייל שחובה שיהיה בכל טקס הדלקת נרות. בזכות היצירתיות בשיווק והחדשנות במוצרים הצליח חקק להוביל את רולדין להיות חלק משמעותי ובלתי נפרד מחג החנוכה."

על רקע התחרות ההולכת וגוברת בחג החנוכה סביב המאכל המסורתי- הסופגניות- בחרה רולדין לבצע עליית מדרגה שיווקית בדרך בה תוצג לקהל קולקציית הסופגניות שלה.. מזה כ-3 שנים שקולקציית הסופגניות מותגה והוצגה כקולקציה אופנתית תחת הכותרת "חג רולדין שמח", עם סופגניות המוכנות בטכניקות ייצור המקבילות לקינוחי הפטיסרי המובילים באירופה, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים. השנה, עמדה הרשת בפני אתגר גדול שמטרתו אינה רק להמשיך ולשמר את המובילות בתדמית ובמכר, אלא לחזק את החיבור בין רולדין לחנוכה ולהפוך את המותג לחלק בלתי נפרד מטקסי הדלקת הנרות.

לכן, החליטה רולדין לצאת במהלך שיווקי נרחב בכלל אמצעי המדיה, יח"צ ונקודות מכירה. השימוש במדיה התחיל כחודשיים וחצי לפני חג החנוכה ובא לידי ביטוי במדיומים ויזואליים כגון טלוויזיה, שילוט חוצות, דיגיטל ומיתוג מאסיבי בסביבת הסניפים. הקריאטיב של הקמפיין (שנולד לפני 3 שנים) הציג את הסופגניות כפי שלא הוצגו מעולם- דוגמנים הולבשו, אופרו ושיערם עוצב בהשראת קולקציית הסופגניות וכך הצטלמו כשהם מחזיקים את הסופגניה ביד.
כמו כן, לראשונה יצאה רולדין במהלך מעורבות אוהדים בסושיאל שהזמין את אוהדי המותג להגיש מועמדות ל"נבחרת הטועמים" ולהיות חלק מקבוצה קטנה ואקסקלוסיבית שתזכה לטעום את הקולקציה לפני כולם. המהלך זכה למעורבות שהגיעה ליותר מ-100,000 אינטראקציות גולשים!

התוצאה- רולדין מחזקת ומבצרת את מעמדה כחלק בלתי נפרד מחג החנוכה, כאשר יותר ויותר ישראלים בחרו לקנות ברולדין וחל גידול של 11% במכירות בכלל הרשת ו-6% בסניפים זהים. הקריאטיב זכה בפרסים ובהוקרה בינלאומית - בארץ הוא זכה בתחרות קקטוס הזהב, זכה לסיקור בבלוגרים מובילים ברחבי העולם ואף זכה לכתבה בגרסה המקוונת של ווניטי פייר היוקרתי. כמו כן, הסופגניות הפכו ויראליות וכיכבו בעשרות עמודי אינסטגרם בזכות היופי, הנראות, הצבעוניות והפוטוגניות שלהן.

קובי חקק הינו המייסד ובעלים משותף של רשת "רולדין" ולו ותק של למעלה מ-30 שנה בתפקיד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- יפה אפרתי תקשורת.