תוכנית שותפים (תמונה: shutterstock)
תוכנית שותפים (תמונה: shutterstock)
הודעה לעיתונות

מפעילת אתר הקניות No Risk משיקה תוכנית פרסום שיתופית

חברת נו ריסק סחר, אשר מפעילה את אתר הקניות No Risk משיקה תוכנית פרסום שיתופית. מדובר בתוכנית המאפשרת לכל אחד להצטרף כשותף פרסום ולשווק את המוצרים הנמצאים באתר בתמורה לעמלות מכירה. "התוכנית נותנת לכל אחד את האפשרות לשווק את המוצרים שלנו ולהרוויח כסף מבלי הצורך להחזיק מלאי, להתעסק עם לקוחות, חיובים ומשלוחים. כל שותף פרסום מקבל קישור ייחודי שיאפשר לנו לזהות את הלקוחות שהגיעו דרכו" מספר מנכ"ל החברה, דימה אסכינדזה.

מאחורי הקלעים, כל שותף מקבל גישה לפאנל צפייה במכירות, קישור ייחודי עם פרמטר מעקב, ערכת חומרים שיווקיים וקובץ פירוט עמלות. מדובר על עמלה של 3% על כל המוצרים באתר ועמלות נוספות על מוצרים נבחרים. כך לדוגמא, שותף שהצליח להביא גולש שרכש אופניים חשמליים בסכום של 4,000 ₪, יכול להרוויח עמלה של 120 ₪ על כל הפנייה כזאת. כל שותף מקבל תשלום חודשי עבור מכירות החודש החולף.

תעשיית תוכניות השותפים כוללת בעיקר בעלי אתרים שמפנים תנועה על ידי באנרים וכתבות תוכן, יוטיוברים שעושים סקירות על מוצרים ואנשי שיווק שרוכשים מדיה בגוגל ומקומות נוספים. טכנית, כל אדם יכול להרוויח כסף על ידי פרסום מוצרים בקבוצות פייסבוק, בנייה וקידום של דפי נחיתה ממוקדים על מוצרים/מותגים, פעילות בפורומים רלוונטיים ועוד.

אתר הקניות No Risk מפעיל משלוח עד 5 שעות בכל אזור המרכז בין אשדוד לנתניה. באתר ניתן למצוא מגוון רחב של קטגוריות, לרבות אופניים חשמליים, שואבי אבק, ממונעים לילדים, אוזניות ורמקולים, מקרני חימום, מצלמות דרך ועוד.

אתר תוכנית השותפים:
http://affiliate.no-risk.co.il

אתר הקניות No Risk:
https://www.no-risk.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נו ריסק סחר בע"מ.