Goulston & Storrs Logo
Goulston & Storrs Logo
Eastdil Logo
Eastdil Logo
הודעה לעיתונות

הכנס השנתי להשקעות נדל"ן ישראל-ארה"ב יתקיים ב-13 בפברואר

הכנס, שיתקיים ב-13 בפברואר, 2019, הינו יוזמת 3 חברות הענק: Goulston & Storrs ו-Eastdil Secured, בהשתתפות PWC והוא מתקיים רק בישראל

שלוש פירמות ענקיות, PWC, Goulston & Storrs ו-Eastdil Secured יקיימו את כנס הנדל"ן השנתי ישראל – ארה"ב, ב-13 בפברואר 19, בהילטון תל אביב.

הכנס, אשר מתקיים בישראל זו השנה ה-10, מרכז יחד כ-200 איש מחברות נדל"ן והשקעות, מישראל ומחו"ל, כדי לדון במגמות המתפתחות של הנדל"ן.

חברת PWC תציג את המגמות המתפתחות בנדל"ן אורבני. דו"ח החברה, מהוותיקים והמוערכים בעולם הנדל"ן מזה 40 שנה, ידגיש את הנושאים המרכזיים הללו:

  • האינטנסיביות שבשינוי
  • ערים, פרברים ויציבות
  • המיתוס של "משלוח חינם" (The myth of “free delivery”)
  • כיצד הקמעונאות גורמת לשינוי שיווי משקל השוק
  • ההימורים הטובים ביותר לשנת 2019
  • אתגרים צפויים בשנת 2019

Eastdil Secured, בנק לניהול השקעות בנכסי נדל"ן, אשר מוכר ע"י התעשייה כחברת ההשקעות המתוחכמת ביותר בארה"ב, יציג את הנעשה בשוק ההון, כמו גם את האסטרטגיות המותאמות אישית שנבנו על ידו ללקוחותיו, כדי להגדיל את השליטה בעמילות נדל"ן קונבנציונאלי עם מימון תאגידים בשוק ההון.

הדגש המרכזי של הוועידה יהיה בפאנל שידון בחזרה ליסודות: הקצאת הנדל"ן בארה"ב בעידן של כלכלה לא בטוחה. בפאנל יזה יטלו חלק Manulife ו- CrossHarbor Capital.

עורכי הדין מפירמת Goulston & Storrs, ( Abraham Leitner ו-Yaacov Gross), יספקו עדכונים משפטיים ויציגו את הפופולאריות הגוברת והלא בטוחה סביב אזורי הזדמנות מתאימים.

להרשמה: https://sites-goulstonstorrs.vuturevx.com/14/619/landing-pages/rsvp-(blank).asp?sid=blankform

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.