מפרסם: לורי אומנות
תאריך: 21/02/2019 09:27
נושא: אמנות, בידור ופנאי, עיצוב
ציור: אורית סגיב
ציור: אורית סגיב
ציור: אתי מאור
ציור: אתי מאור
פיסול: איריס בן יוסף
פיסול: איריס בן יוסף
ציור: מיכל פנחס
ציור: מיכל פנחס
הודעה לעיתונות

תערוכות חודש פברואר עם האוצרת לורי פשניצה

תערוכות ציור ופיסול של אמנים איכותיים, שמשאת נפשם היא אמנותם.
אמנית הפיסול איריס בן יוסף מציגה בגלריית מגדל W רחוב ניסים אלוני6, תל אביב.
איריס משתמשת בשפת האמנות כשפה בינלאומית ומיטיבה לתת פרשנות אישית לדמויות שהיא מפסלת. הפסלים שלה נולדו מסיפורי חיים של לקוחות המספרה הידועה שלה בתל אביב. סיפורים רבים מעוררים אותה רגשית. היא מקשיבה לכאב של הלקוחה כמו גם לשמחה שלה. היא חוזרת לסטודיו שלה מוצפת ברגשות ומתחילה לפסל.
כשנוצר פסל היא משתחררת מבחינה רגשית, אם הסיפור כאב היא חשה כאילו לקחה חלק במסע חיים של הלקוחה והכאב משתחרר. היא מגיעה לתובנות: "כולנו בני אדם כולנו דומים למרות היותנו שונים וכולנו זקוקים לתמיכה ואהבה."

האמנית אורית סגיב מחיפה מציגה ציורים בגלריית מגדל W. היא מתארת בפנינו תמונה בודדת, או סצינה מהמציאות, או מצבים במערכת של תנאים ונסיבות ואלה נספחים למכלול או לרצף מסוים של יצירה שנבראה.
לתערוכה נבחרו יצירות המדגישות את יכולותיה כציירת כשרונית בסגנון ריאליסטי ואבסטרקט כאחד. עבודות שחלקן מתארות דמויות הנמצאות בתנועה עם תנודות וסיבובים כמו בסידרת הרקדנים. דמויות מסתוריות שמאחוריהן קיים סיפור אנושי ולמתבונן נותר רק לדמיין וליצור סיפור משלו.

האמנית אתי מאור מאפיקים מציגה ציוריה בגלריית בית סילבר דרך אבא הלל 7, מתחם הבורסה, רמת גן. אתי מציירת בסגנון האבסטרקט. היא אוהבת לגשת לבד הקנבס ללא הכנה מוקדמת, בוחרת צבעים על פי תחושתה ומצב רוחה. חשה מין חדוות שחרור, כשהצבעים נוגעים בנשמתה ומחוללים מול עיניה.

האמנית מיכל פנחס מגינוסר מציגה ציורים שלה בגלריית בית סילבר שבמתחם הבורסה רמת גן. כל עבודה עבורה זה תהליך של התנסות בצבע, בחומר ובצורה. היא ניגשת ללא תכנון או מחשבה מוקדמים, בוחרת את הצבעים באקראי, מורחת ללא סדר כלשהו
או הגיון, תוך כדי סיבוב הבד אופקית ואנכית. בדרך כלל הציור משתנה מיום ליום ולעיתים אפילו משעה לשעה. כל יצירה עבורה היא כלידה של ילד. היא מטפחת אותו, עובדת עליו, עד שמקבל ביטוי ומשמעות ייחודית.
לעיתים כשהיא מטיילת בארץ או בחו"ל היא מצלמת נופים וטבע, לאחר מכן היא מציירת בהשראתם ומטבלת את דמיונה הפורה. במהלך העבודה היא מקשיבה למוזיקה, משתחררת ומתנתקת מעולם המציאות, ונותנת למכחול ולצבעים להוביל אותה למקומות עלומים.

הכניסה לגלריות חופשית בכל ימות השבוע בין השעות 8:00-20:00

כל היצירות מיועדות לרכישה

לורי פשניצה אוצרת התערוכות https://www.facebook.com/loriomanut

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לורי אומנות.