הודעה לעיתונות

ד"ר מרדכי נאור - מפקד גלי צה"ל לשעבר, שכתב ערך והוציא לאור יותר ממאה ספרים, בפודקאסט הראשון בחייו

ד"ר מרדכי נאור - מפקד גלי צה"ל לשעבר, שכתב ערך והוציא לאור יותר ממאה ספרים, בפודקאסט הראשון בחייו

== על חווית הרדיו הראשונה, כתיבת ספריו ואיך (כמעט) סגרו את גל"צ אחרי המהפך ב77'
==

"איך יכול להיות שאריק שרון, מלך ההתיישבות, שהקים בעצמו את גוש קטיף - הוא בעצמו ביצע את ההתנתקות? כנראה שרצה להראות עד כמה לפנות 8,500 איש זה נושא כמעט בלתי אפשרי וטראגי, ובמילים אחרות: הקריב מעטים כדי שבעתיד לא יהיה אפשרי לבצע פינויים גדולים כלל".

כך מסתיים ספרו של ד"ר מרדכי נאור 'ראש בראש - שמונה עימותים ופולמוסים בתולדות היישוב ומדינת ישראל', מספריו האחרונים שיצאו לאור.

בעיצומה של הקלחת הפוליטית מספר ד"ר מרדכי נאור, בפודקאסט עם המו"ל נתנאל סמריק, על הרגע המשמעותי עבורו כמפקד גלי צה"ל ב 1977 וחולק רגשות ורגעים קריטיים שלו עצמו ושל מדינת ישראל.

עוד מהסיפורים המרתקים והרגעים המשמעותיים שהושמעו בפודקאסט הראשון, ניתן להאזין בלינק הבא: https://bit.ly/2TXMAVV
ד"ר מרדכי נאור, נולד בשנת 1934 בתל אביב ונמנה עם מקימי קיבוץ נחל עוז. ביוני 1974 מונה למפקד גלי צה"ל. במהלך מלחמת יום הכיפורים עברה התחנה לשדר מסביב לשעון ונאור ביסס את המשך מתכונת שידורים זו, שממשיכה עד ימנו. במהלך כהונתו יזם חידושים כמו שימוש ב"טלפון האדום" ו"האוניברסיטה המשודרת". נאור נאבק על עצמאות גלי צה"ל אל מול רשות השידור ומנע את סגירתה לאחר המהפך ב77' (כפי שהוא מספר בפודקאסט). ביוני 1978 סיים את תפקידו בגל"צ ועבר להיות העורך הראשי של ההוצאה לאור של משרד הביטחון.
נאור הוא חוקר וסופר פורה. בספרייה הלאומית בירושלים אצורים כ - 200 כרכים משלו: ספרים שכתב, ספרים שהיה שותף לכתיבתם, ספרים שערך, קטלוגים לתערוכות, וכן רומן אחד וכמה ספרי סיפורים לבני הנעורים. נאור היה שותף במשך שנים לזאב ענר בתוכנית הרדיו "מחפשים את המטמון", שבה התוודעו המאזינים דרך שעשוע וכתב חידה לפרקים בתולדות ארץ-ישראל.
לאחרונה הוציא מרדכי נאור בהוצאת 'קונטנטו נאו', ספר מתח חדש בשם 'המלך עמוס הראשון', המספר על עיתונאי בכיר שהאגו הביא אותו עד פי תהום. להודעת היח"צ לחצו כאן.

לתיאום ראיון עם מרדכי נאור ניתן לפנות לאלון חסיד, מנהל השיווק של ContentoNow 054-6668988 | [email protected]
או ישירות לד"ר מרדכי נאור 054-4587435 | [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow.