זיפ
זיפ
הודעה לעיתונות

הכירו את זיפ הבייבי החדש של בלב החדשות

הכירו את זיפ הבייבי החדש של בלב החדשות https://zip.ashkubit.com/

הבייבי החדש של בלב החדשות הושק ביום האחרון של דצמבר האחרון ושמו בישראל הוא זיפ. מה זה זיפ? מאגר עסקים מיוחד שממוקם בתוך אתר החדשות ומביא אל הגולשים את המידע האמין והאיכותי ביותר לגבי בעלי העסקים באזור שלהם.

זיפ הבייבי החדש של "בלב החדשות" הושק ממש דקה לפני תחילת השנה החדשה, כשהוא מביא עמו חידושים לקראת 2019.  זיפ מאגר העסקים של בלב החדשות, מסוגל להעניק למאות אלפי הגולשים של מערכת החדשות שירות "זפזופים" חדש באמצעותו יוכלו הגולשים ליצור קשר עם בעלי העסקים שיופיעו במאגר.

מטרת ההקמה של זיפ מאגר העסקים היא לחסוך זמן לגולשים שממהרים בשגרת יומם העמוסה וצריכים ליצור קשר עם בעל מקצוע, מסעדה או חנות מסוימת. בזיפ חשבו על כל הצרכים של הגולשים ושל בעלי העסקים והשירות החדש פותר הרבה בעיות לשני הצדדים.

זיפ - הבייבי החדש של בלב החדשות
התועלות העסקיות בזיפ

זיפ יעניק לבעלי העסקים רשומת עסק מעוצבת, מושקעת ומקצועית בה יוכל בעל העסק לעדכן באמצעות שם משתמש וסיסמא מבצעים, תמונות ומידע עסקי. הגולש מצד שני, יוכל ליצור קשר עם בעל העסק  באמצעות שיחת טלפון ישירה מרשומת העסק, שיחת ווצאפ, הודעת אי מייל והוראות הגעה שיכוונו את הגולש עד לבית העסק עצמו. בסרגל הצדדי של זיפ, יכול בעל העסק להקים לעצמו כרטיס עסק  תוך שניות.. הוא לוחץ על שלושת  הקווים בצד השמאלי העליון של זיפ ולוחץ על "זפזפ עסק חדש" מכאן, התהליך פשוט.. זיפ שואל, אתה עונה ותוך דקות אתה בעלים של כרטיס עסק מופלא.

בעל העסק יקבל עדכונים שבועיים לתיבת הדואר שלו ובהם ייחשף למידע על כמות הגולשים שהומרו ללקוחות וחייגו אליו באמצעות זיפ.

כרטיסי עסק לבחירה בהקלקה
התועלות האורגניות של זיפ

זיפ ממוקם בתוך אתר החדשות שמכיל עשרות אלפי כתבות, לכן, זיפ יקודם באופן אורגני טוב יותר מאתרים אחרים. היות והרשומות העסקיות ממוקמות למעשה, בתוך אתר החדשות גם הן יהנו מסיוע בקידום האורגני שלהן ולאחר תקופה, הן ירגישו את ההבדל.

זיפ כמובן משקיע גם כספים בקידומים הממומנים שלו, מקיים קמפיינים, מקדם מודעות ומפיק סרטוני תדמית לתועלת הגולשים ובעלי העסקים. לכן, בעלי העסקים יכולים להיות רגועים ולתת לזיפ לזפזפ להם את הלקוחות.

בימים האחרונים הודיעה "פייסבוק" על כך שהיא מסננת חברים לא פעילים בקבוצות ותעביר את החברים הללו לרשימות החברים המוזמנים ולא הפעילים. מצב זה עלול לגרום לכך שקבוצות יצטמצמו וחשיפות יקטנו. כמובן שזוהי מטרתה של פייסבוק שהיא כלי עסקי בעצמה. לכן, חשוב מאוד לדעת כיצד לקדם ולתפעל את העסק שלכם בפייסבוק. שיתופים שלא זוכים לתגובות או לייקים כמעט ולא מגיעים לאנשים ובנוסף, כנראה שלא פונים בצורה נכונה אל הגולשים.

נראות ברורה, מפת הגעה מה עוד צריך?
העלויות בזיפ

היות והרשומות העסקיות בזיפ הן שירות לציבור הגולשים במערכת "בלב החדשות", רשומות העסק מתומחרות כשירות והמחיר שנגבה בעבורן הוא סמלי וחד פעמי. מדובר בסכום זעום  ממש ביחס לתועלת הרבה. בזיפ אמנם לא תמחרו את הרשומה העסקית שלכם בשמים, אך לא חסכו באיכות הרשומה ולכן, התועלת הכפולה יוצרת מצב שבכל מקרה בעל העסק מקבל תמורה בעד האגרה.

מנוע חיפוש ידידותי למשתמש
שירותים נוספים שניתנים בזיפ

בזיפ יודעים לתת את כלל הפתרונות הדיגיטליים לקידום העסק  לדוגמא, קידום ותפעול של דפי פייסבוק ואינסטגרם, קידום בגוגל, כתיבת מאמרים, בניית אתרים, כתבות תדמית וכתבות שיווקיות, הפקת סרטוני תדמית לעסקים ועוד..

לסיום, הבייבי החדש של בלב החדשות מצדיק את שמו ומזמין אתכם לסייר ולטייל, להזמין, לקנות ולצפות במוצרים שיש לבעלי העסקים להציע.

כנסו לזיפ וטיילו קצת

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- בלב החדשות.