פרלמוטר
פרלמוטר
הודעה לעיתונות

דדי פרלמוטר - מערכה צבאית איננה הפתרון למצב בעזה. צריך לעודד יזמים ולהקים מקורות תעסוקה לפלסטינאים

לנוכח החדשות על ההערכות הצבאית של צה"ל בגבול הרצועה, דדי פרלמוטר, מספר 2 ברשימת גשר ךכנסת צתיע פתרון אחר מול הפלסטינאים.

פרלמוטר:

"הפתרון למצב בעזה איננו צבאי. מדינת ישראל צריכה לעודד יזמים ישראלים וכאלה מהקהילה הבינלאומית להקים עסקים לאורך הרצועה ובכך לספק מקור פרנסה לתושבי הרצועה. בסיטואציה הקיימת כיום כח העבודה ברצועה הוא כח עבודה זול יחסית ומשתלם ליזמים. מתן האפשרות להתפרנס תייצר אופק כלכלי לתושבי הרצועה. האינטרס של מדינת ישראל הוא ברצועת עזה פורחת ומשגשת כלכלית, כך נביא למצב שבו הפניה לטרור תלך ותפחת ונשיג שקט בטחוני באזור".

פרלמוטר בן 65, תושב חיפה אב לארבעה וסב לשישה. הוא גדל ברמת גן ובצבא שירת בצנחנים ובמודיעין, מיד אחרי לימודי ההנדסה בטכניון הוא החל לעבוד בחברת אינטל. ב-30 שנותיו בענקית הטכנולוגיה טיפס כמעט עד הקודקוד. לפני חמש שנים הוא פרש מתפקידו כסגן בכיר לנשיא החברה - אחרי שהדירקטוריון בחר מועמד אחר לניהול החברה.

במאי 2014 מונה פרלמוטר לדירקטור בחברת השבבים הישראלית מלאנוקס. פרלמוטר משמש גם כיושב ראש המכון הישראלי לחדשנות ופעיל גם בעמותת "תובנות בחינוך", המסייעת לבתי ספר ממצב סוציו-אקונומי נמוך. כמו כן הוא פעיל בעמותת "צופן" הפועלת לשילוב החברה הערבית בהייטק ובעמותת "מנהיגי העתיד", המפתחת מצוינות בקרב ילדים מהקהילה האתיופית.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור.