הודעה לעיתונות

דוקומו תרחיב עוד את הניסויים ב-G5 עם שותפים מחו"ל

- יוזמת יצירה משותפת של עסקים עם שותפים ממדינות אחרות -

טוקיו, 27 במרץ 2019, (BUSINESS WIRE):

NTT DOCOMO, INC. הודיעה היום שהסכימה עם חברות וארגונים בארצות הברית ובישראל וגם ביפן לשתף פעולה בניסויים שעוסקים ברשת ניסויים של סלולר G5 שהוקמה בגואם במטרה לאמת מערכות וציוד תואמי G5 עבור פתרונות עסקיים חדשים.

בניסויים יהיו מעורבים שותפי שטח, שותפי פתרונות ודוקומו כספקית של רשת הניסויים של G5. שותפי פתרונות יפתחו ויספקו פתרונות שכוללים מערכות וציוד G5 ושותפי שטח שכוללים חברות וארגונים ישתמשו בפתרונות האלה ביישומים מעשיים על בסיס ניסיוני לשם בדיקה ואימות.

שותפי השטח הם חברת השירותים הציבוריים רשות החשמל של גואם, משרד טכנולוגיית המידע של האוניברסיטה של גואם, וחברות וארגונים גדולים בגואם שעוסקים בתחומים מגוונים כמו שירותים לכלות ומשרד מנהלי של מרתון. הם יבדקו פתרונות שונים שכוללים טכנולוגיות מאוד מהירות עם קיבולת גדולה והשהיה קצרה של G5, ביניהם מערכת הכשרה מרחוק שמשתמשת במציאות מדומה HD, מערכת ניטור שמשתמשת במצלמות מעקב עם בינה מלאכותית כדי לזהות אנשים חשודים, ורבים אחרים.

דוקומו הודיעה היום גם שהיא השיקה את DOCOMO 5G Open LabTM GUAM שלה, המרכז הראשון מחוץ ליפן לאימות טכנולוגיות G5. שותפי שטח יוכלו להשתמש ברשת לבדיקות בחוץ של שירותים חדשים שכוללים ציוד שתואם לרשתות G5. כדי להשתמש ברשת הזאת, בנוסף לחברות יפניות, כמה מיזמים מחו"ל עם טכנולוגיות G5 מתקדמות הודיעו שישתתפו בניסויי G5 בינ"ל עם דוקומו כחלק מתוכנית השותפים הפתוחה של G5. התוכנית מקדמת שיתוף פעולה עם שותפים במטרה ליצור שירותיG 5 חדשניים. יש כבר יותר מ-80 חברות וארגונים מחו"ל שמשתתפים בתוכנית.

בעתיד, דוקומו תמשיך לשתף פעולה עם שותפים ביפן ובחו"ל כדי ליצור ערך ועסקים חדשים באמצעות G5 שפותרים בעיות חברתיות לעתיד מזהיר יותר.

DOCOMO 5G Open Lab הוא שם מסחר של NTT DOCOMO, INC.

אודות NTT DOCOMO

NTT DOCOMO, מפעילת הסלולר המובילה ביפן עם יותר מ-77 מיליון מנויים, היא אחת התורמות הכי חשובות בעולם לטכנולוגיות של רשתות סלולריות G3, G4 ו-5G. מעבר לשירותי תקשורת ליבתיים, דוקומו מאתגרת גבולות חדשים בעבודה משותפת עם מספר גדל של גופים (שותפי "+d" ), ויוצרת שירותי ערך מוסף מלהיבים ונוחים שמשנים את האופן שבו אנשים חיים ועובדים. במסגרת תוכנית לטווח הבינוני לקראת 2020 ולאחריה, דוקומו יוזמת רשת G5 בחזית הקידמה כדי לאפשר שירותים חדשניים שידהימו לקוחות מעבר לציפיות שלהם ויתנו להם השראה. דוקומו רשומה למסחר בבורסה של טוקיו (9437). www.nttdocomo.co.jp/english

אנשי קשר
למידע נוסף, התקשרו בקשה עם:

NTT DOCOMO
Mr. Michael Bristow or Ms. Saori Yoshimatsu
Public Relations Department
Tel: +81-3-5156-1366
Fax: +81-3-5501-3408
Website: www.nttdocomo.co.jp/english

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190326005442/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.