מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 31/03/2019 12:14
נושא: פרסום ושיווק
דנה פולק-אולשר. צילום- מיכאל טיופול
דנה פולק-אולשר. צילום- מיכאל טיופול
הודעה לעיתונות

דנה פולק-אולשר, מנהלת השיווק והאסטרטגיה בפז, נבחרה לאשת השיווק של חודש מרץ 2019

איגוד השיווק הישראלי בחר בדנה פולק-אולשר, מנהלת השיווק והאסטרטגיה בפז, לאשת השיווק של חודש מרץ 2019, בזכות הצלחת מהלך הובלת הנוחות לעידן הדיגיטלי והפיכת מאות אלפי לקוחות ללקוחות נאמנים באמצעות אפליקציית Yellow

בעידן הסמאטרפונים, בו ערך הנוחות, הניצב במרכז הצעת הערך של Yellow, נמצא בשינוי דרמטי והקרב על ליבו של הצרכן עובר דרך מסך הבית, לוקחת Yellow את הנוחות לעידן הדיגיטלי. המותג משיק את אפליקציית Yellow, אשר מציעה לצרכנים פתרון נוח וחדשני לתדלוק ותשלום מהסמארטפון, יחד עם תוכנית צבירה אטרקטיבית, בה הצרכן צובר 10% על הקניות בחנויות הנוחות ו-10 אגורות לליטר דלק.

מבחינת היעדים השיווקיים, מטרת העל של Yellow הייתה להפוך לקוחות מזדמנים לנאמנים ולייצר הרגל של שימוש באפליקציה שלה לצורך תדלוק ותשלום. שלוש מטרות תקשורתיות למהלך: העלאת המודעות של הצרכנים, הנעה להורדת האפליקציה והעמקת השימוש הקבוע באפליקציה. לאחר תקופת הרצה בערוצים דיגיטליים שונים, הבינו ב-Yellow כי קיימים שני מסרים חשובים אותם יש לקדם: תדלוק נוח וקל וצבירת כסף שישרת את הצרכן לרכישות הבאות.

לצורך יישום המסרים השיווקיים, Yellow עלתה בקמפיין רחב בטלוויזיה ובדיגיטל, כאשר לכל מסר צולמו 2 סיטואציות קריאטיביות שונות בכיכובה של פרזנטורית המותג- מירב העז. בכל אחת מהסיטואציות, המחישה מירב, בשפה התקשורתית וההומוריסטית האופיינית, את התועלות של השימוש באפליקציה, תוך הדגשת החוויה הנוחה והיעילה והכדאיות הכלכלית. במקביל לקמפיין, הושק Tuesday Yellow- הטבה ייחודית מדי יום שלישי בחנויות הנוחות, עם מוצר מתחלף במחיר אטרקטיבי במיוחד.

התוצאה –בתוך זמן קצר מעליית הקמפיין, נרשמו למעלה מ-265 אלף הורדות עם שבירת כל שיאי ההעדפה ל-Yellow (41% העדפה) ומיצובו כמותג עדכני וחדשני עם מועדון לקוחות משתלם, שהצליח להמציא מחדש את הביקור במתחמים ולהצעיד את הנוחות לעידן הדיגיטלי.

מנימוקי ועדת השיווק:

"דרך חשיבה מתוך צרכי הלקוחות, הצליחה דנה פולק-אולשר לייצר עבור Yellowערך אמיתי ולפרוץ גבולות חדשים של נוחות בעידן הדיגיטלי. בזכות האסטרטגיה החדשה, הצליח המותג בתוך זמן קצר להפוך מאות אלפי לקוחות בלתי מזוהים ללקוחות נאמנים שמבצעים מאות אלפי עסקאות מדי חודש בדרך חדשה, נוחה ומשתלמת.Yellow ייצרה פלטפורמה עסקית מסוג חדש ובכך המציאה מחדש את הצעת הערך שלה -הנוחות - בצורה שפוגשת את הצרכנים באופן יומיומי, ושברה את כל שיאי ההעדפה והתדמית שלה".

דנה פולק-אולשר היא מנהלת מחלקת שיווק ואסטרטגיה בפז מזה כ-4 שנים. לפני תפקידה הנוכחי, שימשה כמנהלת שיווק yellow בפז, מנהלת תחום בשיווק בורגראנץ' ובתפקידי ניהול לקוח במקאן אריקסון ורגב – קויצקי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.