We Could Be Heroesדימוי-
We Could Be Heroesדימוי-
צילום מתוך החזרות קרדיט עידית הרמן
צילום מתוך החזרות קרדיט עידית הרמן
הודעה לעיתונות

תיאטרון קליפה גאה להציג פרויקט שישנה את מפת התרבות בישראל:

We Could Be Heroes
החל מ14 באפריל במרחב הציבורי ברחבי הארץ
הצפייה חופשית.

תיאטרון קליפה גאה להציג את הפרויקט " We Could Be Heroes" . הפרויקט, הינו אירוע פרפורמטיבי, אשר יוצג לקהל הרחב במרחב ציבורי החל מה14 באפריל וב40 ערים שונות ברחבי הארץ. הפרוייקט נולד מתוך החלטת הקבוצה לסגור את ביתה, עם במת הblack box, ברחוב הרכבת 38 ולצאת מהקופסא כבר בחודש יוני הקרוב. קבוצת קליפה מאמינה שנדרשת חשיבה ארגונית חדשה בתחום התרבות בארץ. בפרויקט " We Could Be Heroes" התיאטרון שובר את המוסכמות לגבי מימון תרבות ובמקום הכספים שנדרשים על מנת לקיים הצגה ובעיקרם השכרת אולם, שיווק, פרסום ומאמצים להביא את הקהל לתיאטרון. את אותם הכספים בדיוק התיאטרון בוחר להשקיע כעת בהפקה חדשה, מעוררת מחשבה הניתנת לקהל בחינם.
המנהלת האמנותית של התיאטרון , עידית הרמן , אשר הגתה את הרעיון אומרת: "מדובר בהתבוננות אחרת בהנגשת אמנות לקהל הרחב ובשימוש מוצדק בכספי ציבור לתרבות. מבחינתנו, זהו ניסוי תיאטרלי לכל דבר ונעשה פה תחקיר מעמיק הן על העבודה והן בבחירת הלוקיישן . במידה והכל ילך כמתוכנן, נציג ביותר מ40 ערים ברחביי הארץ ומעל 10.000 צופים יזכו לצפות בפרויקט. אני גם מאמינה שאחרינו יאמצו את השיטה תיאטראות ומוסדות תרבות נוספים בישראל "
במהלך חודש אפריל התיאטרון יקיים את הפיילוט ובו יציג את העבודה בערים: ירושלים, באר שבע, אשקלון, חיפה, חדרה ותל אביב. במידה והפרויקט יצליח, התיאטרון ימשיך להציג את העבודה החל מחודש יוני הקרוב ברחבי הארץ.
איך זה עובד בפועל? להקת השחקנים תגיע למקום מרכזי בערים ותציג את הפרויקט שאורכו כשעה.
We Could Be Heroes
הוא אירוע פרפורמטיבי בן ארבעים וחמש דקות, הבוחן את המתח שבין גוף לחומר תחת איום. חמשת ה״פסלים״ שלפניכם, מגלמים דמויות יומיומיות, שנקלעות למצב משברי - רגע של אימה. סביבתם הפיסולית דינמית: היא מתכלה, נמסה, נקרשת מתייבשת, מתאדה, אך דמויות האנשים קפואות אל מול האסון האפשרי. הם אינם בורחים מפניו או פועלים נגדו. המציגים נדרשים להתמודד עם האתגר הפיזי העצום שבאי התנועה ומביאים את הגוף לקצה יכולתו. בתמורה למטבע, אתם הצופים, תזכו להעניק ל״פסלים״ כמה רגעי מנוחה וחסד, בהם יחדלו מלהופיע
קרדיטים:
יצירה ועיצוב: עידית הרמן , ליווי אמנותי: גל וולינץ, עיצוב תנועתי: ארתור אסטמן
מנהל הפקה: דרור ליברמן
משתתפים: קזויו שיונוירי, רפאל האוגס, צבי פטרקובסקי, אנאל בלומנטל, אנה זקרבסקי, אליאן ולג׳י, אור לב ארי, מיכל קציר, גל לוינסון, מעין חורש

תאריכים ומקום:
14 באפריל, יום ראשון בשעות 16:00 וב17:30 בכיכר ציון וברחוב יפו בירושלים
15 באפריל, יום שני בשעות 11:00 וב12:30 בעיר העתיקה בבאר שבע
16 באפריל, יום שלישי בשעות: 16:00 וב17:30 בסיטי, אזור המסגד באשקלון
17 באפריל, יום רביעי בשעות: 12:00 וב13:30 בכיכר פריז ובמושבה הגרמנית בחיפה
18 באפריל, יום חמישי בשעות: 11:00 וב12:30 ברחוב רוטשילד ( לכיוון השוק) בחדרה
19 באפריל, יום שישי בשעות: 12:00 וב13:30 בכיכר הבימה בתל אביב

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרנית בסון יחסי ציבור.