הודעה לעיתונות

מחפשים מה לעשות בחוה״מ? בבנימין עושים לכם סדר בטיול המשפחתי

הולוגרמת תלת מימד בשילה, הפנינג פסיפסים מרהיב, שבילי טיולים ומעיינות מרעננים, סדנאות לילדים, רכיבה על טרקטורונים או סוסים ופיקניק מפנק. בבנימין עשו לכם סדר בטיול המשפחתי לכל אחד מימי החג. לכם נשאר רק לבא

פיקניק ביער או קפיצה למעיין? מסלול בטבע, סדנאות לילדים או אטרקציה שתקפיץ לכם את הלב? הפעם לא צריך להתלבט – הכל נמצא במקום אחד. תיירות חבל בנימין החליטה השנה גם היא לעשות סדר אבל הפעם בבילוי המשפחתי. זה פשוט: בוחרים חוויה משפחתית- מוסיפים אטרקציה - מקנחים בפיקניק במעיין.

מצ״ב לינק לפירוט מלא לחוויות, האטרקציות והמעיינות: https://bit.ly/2IkqESK

בין החוויות המרכזיות שמציעים בחבל בנימין ניתן למצוא חמישה עוגני משיכה לציבור:

1.פארק live בשילה הקדומה: עיר המשכן הקדומה תתעורר לחיים עם פארק חוויות שיכלול שלושה מיצגים מרהיבים: מגדל הרואה – מיצג המוקרן על חלונות מגדל תצפית, הולוגרמת תלת מימד חדשה וייחודית של המשכן וכליו, ומסכי מציאות רבודה במחסני המשכן. בנוסף יתקיימו פעילויות וסדנאות, שחקני רחוב, משחקים עם מדריכי קק"ל ומוזיאון פעיל של מלאכות קדומות. (״שילה הקדומה״ ב waze ימים א׳-ד׳ חוה״מ, 09:00-17:00 עלות: 39 ש״ח)

2.פסיפס של חוויות בשומרוני הטוב: באתר השומרוני הטוב, בדרך אל ים המלח, שוכן מוזיאון הפסיפסים היחיד בישראל, המציג מגוון מרהיב במיוחד של פסיפסים אותנטיים מהאזור. בפסח יתקיים במקום הפנינג מדברי עם מגוון הפעלות, סדנאות, סיורים מומחזים ויציאה לטיולים מודרכים בנחלי האזור.(״השומרוני הטוב״ בwaze , ימים א׳-ד׳ בחוה״מ. החל מ9:30 ועד 17:00 עלות כרטיס 48 ש״ח, 38 ש״ח לבעלי מטמון, 12 ש״ח לסדנת משחק)

3.חוויות רטובות בשביל המעיינות: שביל המעיינות בפארק גיבורות התנ"ך נחשב לאחת האטרקציות הבולטות באזור כולו. זהו מסלול קל להליכה גם לילדים, באורך כ-3 ק"מ, המשלב בתוכו פריחה אביבית וחורש ארצישראלי ירוק, פינות פיקניק מוצלות, ובידור בלא פחות משבע מעיינות הפזורים לאורך המסלול.

4.מטיילים וטובלים בנחל דלבים: מסלול של 3 ק"מ בלבד מספק המון חוויות מיוחדות: מים זורמים, תחנת קמח קדומה, פריחה עשירה וססגונית, עצי דולב מזרחי שמהווים את הגבול הדרומי העולמי של תפוצתם, תצורות גיאולוגיות מיוחדות והרבה טבע ירוק.

5.להשקיף על המרחב מהר כוכב: מסלול שמשלב כמעט כל מה שאפשר לרצות בטיול משפחתי: מים, פריחה, טבע ותצפית עוצרת נשימה על ירושלים, ים המלח, הרי בנימין והרי הגלעד. בתחילת המסלול מעיין אקולוגי מיוחד ופינת פיקניק מושלמת. אל תפספסו ביקור במפעל הסבונים החברתי ׳סבונטו׳ השוכן סמוך.

את החוויה המרכזית מתבלים באטרקציה שמתאימה למשפחה – סדנא מעניינת, ביקור בנפחיה, טעימת יינות בוטיק למבוגרים או רכיבה על סוסים וטיולי ג׳יפים וטרקטורונים לאוהבי הריגושים.

את היום מסיימים בפיקניק משפחתי באחד מעשרות המעיינות הנהדרים של חבל בנימין שהוכשרו גם כאיזורי פיקניק. עין פרת? עין מבוע, מעיין הכרמים, מעיין הגבורה, עין עוז, מעיין טלמון או מעיין דולב? הבחירה קשה.

מצ״ב לינק לתמונות מאושרות לשימוש.
https://bit.ly/2UkFIkN
קרדיט תמונות: תיירות חבל בנימין.
למעט תמונות הולוגורמות שילה הקדומה – קרדיט: שחר כהן

לצד כל אלו ניתן יהיה להתלוות לאחד מעשרות הסיורים המודרכים אשר יצאו אל מקומות ייחודיים וחווייתים לכל המשפחה דרך בית ספר שדה עפרה, מדרשת הרי גופנא ומרכז מורשת מדבר יהודה.

את כל הפרטים אפשר למצוא באתר – פסח בבנימין - https://pesach.go-festival.co.il/
תחנת המידע תוצב בשער בנימין עם יועצי הטיולים:
בימים ראשון עד רביעי מ-9:00 עד 21:00 ובחמישי (ערב חג) מ-09:00 עד 13:00.
טלפון לבירורים: 1800-54-34-34
ניתן לעקוב גם באתר פייסבוק – תיירות חבל בנימין
באינסטגרם – go_binyamin

לפרטים נוספים
אריק בן שמעון
טלמון & בן שמעון
054-2404933

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- TBS טלמון & בן שמעון.