אמנית הפיסול איריס בן יוסף
אמנית הפיסול איריס בן יוסף
אמנית ציור סיון טוונטימן
אמנית ציור סיון טוונטימן
אמנית ציור חנה לוי
אמנית ציור חנה לוי
הודעה לעיתונות

הזמנה לתערוכות חודש אפריל עם האוצרת לורי פשניצה

תערוכות ציור ופיסול של אמנים איכותיים, שמשאת נפשם היא אמנותם.
אמנית הפיסול איריס בן יוסף מציגה בגלריית מגדל W רחוב ניסים אלוני6, תל אביב.
איריס משתמשת בשפת האמנות כשפה בינלאומית ומיטיבה לתת פרשנות אישית לדמויות שהיא מפסלת. הפסלים שלה נולדו מסיפורי חיים של לקוחות המספרה הידועה שלה בתל אביב. סיפורים רבים מעוררים אותה רגשית. היא מקשיבה לכאב של הלקוחה כמו גם לשמחה שלה. היא חוזרת לסטודיו שלה מוצפת ברגשות ומתחילה לפסל.
כשנוצר פסל היא משתחררת מבחינה רגשית, אם הסיפור כאב היא חשה כאילו לקחה חלק במסע חיים של הלקוחה והכאב משתחרר. היא מגיעה לתובנות: "כולנו בני אדם כולנו דומים למרות היותנו שונים וכולנו זקוקים לתמיכה ואהבה."

סיון טוונטימן מציגה יצירות בגלרית מגדל W - בתערוכה מוצגות יצירות בשתי סדרות: דיוקנאות ונופים אורבניים. את יצירות הפורטרטים שלה בוחרת סיון מצילומים של דמויות, מחפשת את הזוית המעניינת ומתמקדת בציור העיניים. המביט בדיוקנאות עשוי לדמיין חלון נפתח ולגולל לעצמו סיפור חיים שחוותה הדמות. היצירות עם הנוף האורבני: בתים, אתרים ופינות קסומות היא מציירת בטכניקה אנרגטית שוקקת חיים, המעבירה תחושה של חיים דינמיים בעיר תל אביב הססגונית ואורח החיים של הפסיפס האנושי הרבגוני החי בה.

חנה לוי מציגה בגלרית בית סילבר ברחוב אבא הלל 7, מתחם הבורסה, רמת גן. כמו באמצעות מקל הליכה, צועדת חנה בעזרת מכחולה בין שבילי הסיפור שמנתב דמיונה הפורה והעשיר בשילוב החיבור הרוחני שבהם ניחנה. היא מחדירה את הכוח, העוצמה והאופטימיות שטמונים בה בכישרון רב לתוך האובייקטים שבחרה לצייר בצבעים חמים ואנרגטיים. בכריזמה מיוחדת שמאפיינת אותה, היא סוחפת וסוחבת אותנו אל ציוריה עזי הצבע והרגש וכובשת את לב המתבונן בהם.

הנכם מוזמנים באהבה רבה. הכניסה חופשית כל ימות השבוע בין השעות 8:00-20:00.

לורי פשניצה אוצרת הבית בגלריית מגדל W ובגלרית בית סילבר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לורי אומנות.