מפרסם: דיוניסוס יחסי ציבור
תאריך: 28/04/2019 13:47
נושא: ספרות
הודעה לעיתונות

תחזית לתכנית פעולה בבית הלבן

המשוררים ינון יהל וטל סלוצקר יציגו את ספרי הביכורים שלהם
ביום ד', ה- 15 במאי, במתחם הסלון, דיזנגוף סנטר תל אביב בשעה 20:00 בערב.
הכניסה חופשית

"הוצאה עצמית – הוצאה לאור", מייסודם של המשוררים יואב סרוסי גלבוע ואמיר סומר, חוגגת 2 ספרי ביכורים חדשים: "הבית הלבן" מאת טל סלוצקר, ו"תחזית לתכנית פעולה" מאת ינון יהל. המשוררת חגית בת-אליעזר תארח את המשוררים לערב ספרותי של קריאה ושיחה.
"תחזית לתוכנית פעולה", הוא ספרו של ינון יהל - משורר ותיק שהיה ידוע עד היום בעיקר משיריו באתר "במה חדשה", בו צבר אלפי מעריצים. בספרו מצליח יהל להביע יכולות שירה מקוריות. שירתו משלבת את דורות העבר יחד עם הגל החדש שבשירה העברית שנוגע בתחומים כגון: מוות, סקס, רוקנרול וחלומות שלא מתגשמים.
"הבית הלבן" מאת טל סלוצקר, מכיל טקסטים שהם רצף של הרהורים ואסוציאציות שיריות. לדברי פרופ' גבריאל מוקד "מדובר במעין יומן של נפש – עדות אינדיבידואל הפתוח למציאות אורבנית (שהיא במקרה שלו מאוד תל-אביבית), אך גם להתרשמות ולפגיעות קיומית-כללית, והיא במקרה שלו מתכתבת באורח אינטימי עם עולם האמנות של ציור ופיסול. הרי טל סלוצקר הוא קודם כל צייר ופסל מחונן, המתמודד עם מצבים-נפשיים. לפיכך, לפנינו כאן רצף אסוציאציות וחוויות רגישות מאוד, המקיימות דיאלוג כללי עם נפשו של האמן, ובעצם עם תובנותיו וחרדותיו המרצדות מתחום פרטי מאוד עד ניסיון לעקוב אחר דילמות ספרותיות ואמנותיות כלליות".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.