מפרסם: ציפי לוין
תאריך: 16/06/2019 10:40
נושא: ספרות
הודעה לעיתונות

עו"ד ועו"ד מאת יעל שרר

עו"ד ועו"ד
מאת: יעל שרר
עורכת: ורד זינגר
הוצאת מטר
* * * *
306 עמודים, 95 ש"ח

הכול עובד נגד נטלי שמש.
מיטת קומתיים בדירת חדר, משמרות של שתים-עשרה שעות, עבר שלא מרפה ותאונת דרכים, שהיא בחזקת דובדבן על הקצפת.
אבל כשנטלי מגיעה למשרדו של עורך הדין תומר בר-ציון, שרק עכשיו סיים את הסטאז', כספי הפיצויים הזעומים נותנים לה תחושה שהנה, יש מוצא מהמצב.
ברגע של גילוי לב היא מספרת לו על אונס שניסה לבצע בה במהלך שירותה הצבאי המועמד לסגנות הרמטכ"ל, אלוף פיקוד הדרום חזי בללי. תומר מעניק לה פתח לתקוות חדשות. לא רק שנטלי תפוצה בסכום כסף רב, אלא שתסכל את מינויו הצפוי של בללי.
מכל הסיבות הלא נכונות מגייס תומר לעזרתו את השותפה הבכירה במשרד ובתו של הבוס, שירה יקותיאלי עצמון, גרושה זועפת הרואה בתיק עוד פסגה מקצועית לכבוש והזדמנות פז לצבור כוח, פרסום והזדמנות לצאת מתחת לצל שמטיל אביה, עורך הדין האגדי דן יקותיאלי.
בבת אחת מוטלת נטלי לקלחת של מניפולציות, השמצות וכוחות הגדולים מעבר למידותיה, שמטלטלים אותה ואת הסובבים אותה. קשרים מתהדקים ונפרמים, נאמנויות נבחנות ומתפוררות, אבל בקרב המשפטי מנצחים רק עורכי הדין.
עו"ד ועו"ד הוא רומן הביכורים של יעל שרר.

יעל שרר היא במאית דוקומנטרית, עיתונאית ופעילה חברתית בולטת. היא ביימה את הסרט הדוקומנטרי פורץ הדרך "כביסה מלוכלכת", והובילה בישראל את השיח על פגיעה מינית בפנים גלויות. זוכת הפרס "נשים משנות עולם". מתגוררת בכפר סבא.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ציפי לוין.