מעשה שאין לו סוף. צילום שולמית שפרבר וידר
מעשה שאין לו סוף. צילום שולמית שפרבר וידר
הודעה לעיתונות

קומדיה עגנונית מושחזת ומסתורית

הצגות קיץ של "מעשה שאין לו סוף": הצגה תיאטרון מוסיקלית על פי חמישה סיפורים פחות ידועים של עגנון, פורסת אור חדש על הישראלי היחיד שזכה בפרס נובל לספרות.

ההצגות יעלו בבית מזי"א בירושלים מתוך אהבה והערכה לאחד מגדולי יוצרי התרבות הישראלית- יהודית בת זמננו, אוהב ירושלים ומעצב תרבות יהודית עכשווית.

יום ד’, ה-26 ביוני. בשעה 21:00

יום ה’, ה-18 ביולי. בשעה 20:30

יום ב’, ה-26 באוגוסט. בשעה 20:30

ההצגה החדשה, "מעשה שאין לו סוף", מבוססת על 5 סיפורים קצרים ופחות מוכרים של ש"י עגנון : "התרנגול ותפילת בני האדם", "מעשה שאין לו סוף -מעשה הטבעת", "הפרעוש והכינה", "החלום- הנשיקה הראשונה" ו"כבוד אב".

הסיפורים עוסקים במה שנראה לעיני בני האדם ומה שנסתר אך נוכח ומעצב את המציאות לא פחות. הסיפורים שופכים אור חדש על יצירתו של הסופר: בין טבעת נישואין המעלימה את הכלה העונדת אותה לבין תרנגול הכפרות שאצל עגנון המביע עמדה ודעה שאינה נשמעת על ידי בני האדם.

בהצגה משולב המקצב המוסיקלי הנחבא בסגנון הסיפורי של עגנון בפס קול מוסיקלי שיצר ניר וידר ומבטא את מה שהסופר מספר רק באמצעות מקצב וניגון שאינם נראים לעין במבט ראשון בעת הקריאה אך מתנגנים בראשו של הקורא.

בימוי: נורית פסטרנק גודמן. משחק: אלחנן אבן חן. מוסיקה ונגינה חיה: ניר וידר (פסנתר וקולות). תלבושות ואביזרים: אודליה ליברמן .יעוץ אמנותי : חביב מזרחי. גרפיקה : לוטה עיצובים.

קטע וידאו מההצגה: https://youtu.be/nZmp4szIk5c

בית מזי"א. רחוב מסילת ישרים 18 ירושלים.

מחיר כרטיס: 60 ₪. סטודנטים וגימלאים: 50 ₪. להזמנות: 02-6230002

או באתר: https://www.incubator.org.il/maase-sof

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.