F5
F5
הודעה לעיתונות

F5 Networks מרחיבה יכולות חדשות של מולטי-קלאוד, קוברנטיס ו- DevOps

F5 Networks מציגה התפתחויות חדשות, הכוללות את רכישת NGINX ושחרור Kubernetes Ingress Controller 1.5, לצד שירותי יישומים מורחבים למולטי-קלאוד והצעות Aspen Mesh.

"ב- F5 אנחנו עובדים עם ארגונים על מנת להבין את השאיפות שלהם בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית ועל מנת לאפשר אופטימיזציה אמתית של ערך היישומים שלהם (application capital)," אמר וינסנט לוורן, סגן נשיא להנדסת מערכות ב- F5 Networks. "חשוב יותר מתמיד לאמץ תשתיות, מתודולוגיות חדשניות לפיתוח יישומים וכלי ניהול בחוד החנית הטכנולוגית, וכמו גם תהליכים וכלים שמאזנים שליטה אפקטיבית עם החופש לחדש בקצב מהיר. זה קריטי בזמן שבו חווית המשתמש ברובה היא דיגיטלית מטבעה ומובאת דרך הענן, ובאופן מתגבר בנויה על ידי צוותי פיתוח מחוץ לארגון מערכות המידע המסורתי".

נקודות מפתח בהן F5 מרחיבה את היכולות שלה:

• שירותי יישומים לעולם המולטי-קלאוד – F5 מסייעת למפתחים להיות יותר פרודוקטיביים עם סט שירותי יישומים עקבי שניתן למימוש על כל יישום בכל מקום. F5 מציעה שירותי יישומים מהמדף וכמו גם מספקת אינטגרציות עם שרשרת הכלים CI/CD ופתרונות אורקסטרציה ואוטומציה מסיביים. יתרה מכך, F5 מפשטת את ה- workflow סביב כלי שירות עצמי ומדיניות ומספקת תובנות ברות ביצוע לתוך היישומים. בנוסף, F5 משפרת את מצב האבטחה של הארגון אל מול הסיכונים ומציעה שירותי אבטחה, ניהול מדיניות עקבי בכל היישומים (בכל מקום שהם נמצאים) וכמו גם נראות וניטור בכל פורטפוליו היישומים.

• Kubernetes Ingress Controller חדש ומעודכן מ- NGINX – לאחרונה F5 הכריזה על רכישתה של NGINX. יחד, F5 ו- NGINX מציעות שילוב חזק שישרת לקוחות NetOps ו- DevOps עם שירותים ברמת אנטרפרייז, הן ליישומים מסורתיים והן ליישומים מודרניים.

NGINX מכריזה על הגרסה החדשה של Ingress Controller. גרסה 1.5 מציגה קונפיגורציה חדשה שתתמוך ביכולות מתקדמות דוגמת פיצול תעבורה וניתוב מבוסס תוכן, תמיכת Prometheus משופרת, תמיכה ב- wildcard certification, תמיכה ב- ExternalNames וזמינות Helm Chart דרך מאגר Helm Chart. תמיכה זאת מחזקת את הובלתה של F5 כ- Ingress Controller שנפרס במידה גדולה ביותר, עם NGINX ו- F5 המשתלבות על מנת לספק 79% מהפריסות, על פי סקר CNCF לשנת 2018.

• הרחבת פורטפוליו שירותי היישומים לענן – F5® Cloud Services מספקים זמינות גבוהה, שירות עצמי ופתרונות SaaS מנוהלים באופן מלא שניתנים לאספקה בקלות ולקונפיגורציה תוך דקות. שירותים אלו מתוכננים לתמוך בתסריטי הפריסה המודרניים דוגמת יישומי ענן, מיקרו-שירותים וסביבות מבוססות קונטיינרים. השירותים ניתנים לצריכה במודל pay-as-you-go ב- AWS Marketplace ומאפשרים תמחור ניתן לחיזוי, גמישות ויכולת לשנות קנה מידה באופן אוטומטי על מנת להתאים לדרישות עומס העבודה של היישומים.

• Aspen Mesh – זהו אחד הפרויקטים הראשונים מתכנית החממה של F5 שהושקה לאחרונה, שמטרתה לפתח פתרונות משופרים לתמיכה טובה יותר בשירותי יישומים מודרניים, ללא קשר לתשתית שנמצאת בבסיסם. עסקים בכל העולם משתנים מארכיטקטורות מונוליטיות למיקרו-שירותים. בעוד כלי אורקסטרציה לקונטיינרים דוגמת Kubernetes פתרו את סוגיות הבנייה והפריסה של המיקרו-שירותים, אתגרי זמן ריצה רבים נשארו בלתי פתורים – ו- Aspen Mesh עונה על האתגרים הללו על ידי פישוט הניהול והמורכבות של ארכיטקטורות המיקרו-שירותים.

"עבדנו באופן אינטנסיבי בשנה האחרונה על מנת להרחיב ולשפר את ההצעות שלהו בחזיתות מרובות, כולל דרכים חדשות לצרוך את טכנולוגיית F5 שנעה החל מקוד פתוח ל- SaaS. אנחנו גם פיתחנו את היכולת שלנו לפשט אינטגרציות בפייפליין של CI/CD ויזמנו סדרה של פתרונות שירותי יישומים קלים ומודרניים" הוסיף לוורן. "אנחנו עכשיו נמצאים במקום הטוב ביותר שהיינו בו אי פעם כדי לסייע ללקוחות שלנו להוציא לפועל את מטרות הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם. נקודה מרכזית בהקשר זה היא היכולת הייחודית שלנו להביא את צוותי המפתחים והתפעול לעבוד קרוב יותר זה לזה ולחזק אותם עם אנליזה, ניטור ופתרונות ניהול מדיניות שיכולים לעשות שינוי אסטרטגי אמתי".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.