מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 23/06/2019 10:57
נושא: בריאות
שרי גור. צילום: אדי ישראל
שרי גור. צילום: אדי ישראל
הודעה לעיתונות

לראשונה בעולם: טכנולוגיה מבוססת בלוטות' תיכנס לשימוש רופאי השיניים בעת טיפולי השורש

המכשיר המהפכני, שייקרא Wirele-X הוא פרי פיתוח של חברת פורום טק מאשקלון. החברה הישראלית שולטת ב-40% מנתח השוק העולמי

טכנולוגיית השן הכחולה מגיעה למרפאות השיניים: חברת פורום טק הישראלית השיקה בימים האחרונים את הגרסה המתקדמת של מכשיר ה- apex locator – מכשיר צג דיגיטלי שמודד את אורך תעלת השן ומסייע לרופאי השיניים למקם את נקודת ה- apex בעת טיפולי שורש.

מכשיר ה- Wirele-X החדש יתבסס לראשונה בעולם על טכנולוגיית בלוטות' וישדר את המידע לרופא השיניים על גבי צג טאבלט חכם, ללא צורך בכבלים המחוברים אל המטופל. מכשיר ה- Wirele-X הוא פרי מחלקת הפיתוח של פורום טק והוא כולל אלגוריתם ייחודי ומוגן בפטנט אשר באמצעותו מתבצעת המדידה המדויקת של אורך תעלת השן.

מכשיר ה- apex locatorהוא אחד ממוצרי הדגל של פורום טק, שמשווק למעל 150 מדינות ברחבי העולם. החברה מחזיקה ב-40% מנתח השוק העולמי המוערך בכ-500 מיליון דולר. כעת, עם השקת הגרסה המשודרגת, מצפה פורום טק להגדיל את נתח השוק ב-10% נוספים.

לדברי מנכ"לית פורום טק, שרי גור, הגידול המתמיד באוכלוסיית העולם והעליה במודעות לבריאות הפה, מובילים את פורום טק לפתח מכשיר דנטליים מתקדמים שמייעלים את עבודת רופאי השיניים ומפחיתים את תחושת אי הנוחות של המטופלים. "מכשיר ה- Wirele-X הוא הבשורה החדשה שלנו לרופאי השיניים בארץ ובחו"ל. אין לי ספק שהוא יסייע לנו להמשיך ולבסס את מעמדה של פורום טק כחברה ישראלית פורצת דרך בתחום הדנטלי".

בקיץ האחרון השיקה פורום טק מכשיר חדש בתחום השתלים הדנטליים בשם Implant Spotter, מכשיר טכנולוגי דמוי עט שמסייע לרופאי השיניים לאתר שתלים, ללא צורך בפתיחת חניכיים, ומאפשר למטופלים החלמה מהירה, ללא הרדמה וללא כאבים. המכשיר קיבל את אישור ה-FDA האמריקני וכבר מעורר עניין במרפאות השיניים בארה"ב.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.