אלכס סניטקובסקי, מנכ"ל software Comm-IT
אלכס סניטקובסקי, מנכ"ל software Comm-IT
שי ונציה, מייסד PPC Winner
שי ונציה, מייסד PPC Winner
הודעה לעיתונות

חברת Comm-IT השלימה פרויקט פיתוח עבור PPC Winner

הפרויקט, בהיקף של מיליוני שקלים, כלל בניית פתרון חדשני מבוסס AI להקמה וניהול אוטומטי של קמפיינים לפרסום באמזון

חברת Comm-IT, בית מערכות לשירותי פיתוח תוכנה מתקדמים מהמובילים בישראל, השלימה פרויקט פיתוח עבור חברת PPC Winner. הפרויקט, בהיקף של מיליוני שקלים, כלל בניית פתרון חדשני ומבוסס AI (בינה מלאכותית) לניהול אוטומטי של קמפיינים לפרסום באמזון.

הפרויקט, שהחל לפני כשנה וחצי והסתיים בחודש האחרון, התנהל תחת מודל Flexible R&D הייחודי של Comm-IT, במסגרתו סיפקה החברה ל- PPC Winner ניהול מלא של פרויקט הפיתוח, תוך מתן גמישות בתמהיל ובמספר המומחים על פי צרכי הפרויקט המשתנים, דבר שאפשר שליטה מלאה בתקציב ובלוחות הזמנים.

במסגרת הפתרון פותח אלגוריתם רובוטי מתוחכם שזכה לשם "סטיב" (Steve). סטיב משרת את הסוחרים הפעילים באמזון ומאפשר, באמצעות אלגוריתמים חכמים, להגדיל מכירות בצורה משמעותית ולחסוך בשעות עבודה בו זמנית. סטיב מבצע הקמה של קמפיין שיווקי ולאורך הקמפיין מבצע אופטימיזציה ואוטומציה, בודק את הפרמטרים המפיקים את התוצאות הטובות ביותר ואוסף מידע תמידי.
"סטיב" עלה לאוויר בגרסת בטה בסוף 2018 ובאופן מלא במהלך פברואר 2019 עבור לקוחות ישראליים ואמריקאים. היתרון המשמעותי שלו הוא שאינו דורש ידע בפרסום.

שי ונציה, מייסד PPC Winner , אמר כי: "המומחיות של Comm-IT בתחום ה- AI והניהול המקצועי המקיף מקצה לקצה, אפשרו לנו לסיים ביעילות מקסימלית את פרויקט הפיתוח ולצאת לשוק מוקדם עם תנאי פתיחה מעולים. סטיב הוא פתרון חכם שרק השתחרר לשוק וכבר מגדיל את המכירות לסוחרים באמזון במאות אחוזים".

אלכס סניטקובסקי, מנכ"ל software Comm-IT אמר כי: "מייסדי PPC Winner, שהגיעו מתחום הפרסום והמסחר באמזון, זיהו צורך אמתי בשוק והגו פתרון מתקדם שנדרש לסוחרים באמזון על מנת להצליח בעסקים בפלטפורמה הזאת. PPC winner מצטרפת לחברות סטארט-אפ רבות ומצליחות שפיתחו את היישומים החדשניים ופורצי הדרך שלהן עם Comm-IT במודל ה- flexible R&D הייחודי שלנו, ואנחנו שמחים שעלה בחלקנו לקחת חלק בפרויקט שלה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.