הודעה לעיתונות

Holly-Rock יהודי,איתמר אביסריס

בס"ד
זמר הרוק העולה, איתמר אביסריס בסינגל חדש 'לומר לך' שר ומנגן סופט-רוק יהודי פשוט, מגיע אל הישורת האחרונה לפני צאת אלבומו הראשון ומשחרר סינגל אנרגטי ועוטף במיוחד. רגע לפני תחילת הקיץ, מוציא איתמר סינגל חדש שיכניס אתכם בדיוק לאווירת רוק עוטף ומלטף. 'לומר לך' שנכתב והולחן ע"י איתמר, הוא להיט אנרגטי ועוטף בסגנון רוק יהודי , המהווה חלק מהמארג המוסיקלי המגוון של האלבום החדש. בשנה וחצי האחרונות עובד איתמר במרץ על אלבומו הראשון שעתיד לצאת בתקופה הקרובה . איתמר מפיק מוזיקלית בעצמו את האלבום, כשהוא גם אחראי על כל הלחנים, המילים והעיבודים. 'לומר לך' הוא כאמור סינגל ראשון שיוצא מתוך האלבום שבקרוב מאד יגיע לחנויות בארץ . "אני מתרגש מאד להוציא את השיר 'לומר לך'", אומר איתמר אביסריס. "אני ממש לקראת סיום האלבום וזה אושר גדול לראות את היצירה המורכבת הזאת יוצאת אל הפועל,לאחר שנים של כתיבה והלחנה.
האלבום ייקרא "מסע אל תשובתי" ילווה בעתיד במופע,עם סיפור אישי,דברי תורה,שירים,ומנגינות. השיר 'לומר לך',נכתב כחיזוק רוחני לכל אחד ואחת, מדבר על הקשר הדואלי בין אב לבן,לבין הקב"ה לבנו...
אני מתפלל ומקווה שהמאזינים יאהבו ויתחברו לאלבום המגוון והמיוחד הזה ואזכה לגעת לשמח ולקרב את עם ישראל ע"י דברי תורה,שירים ומנגינות".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- PR Avisris - יחסי ציבור ודוברות.