fintech junction 2018 צילם tomer Foltyn
fintech junction 2018 צילם tomer Foltyn
יניב לוי מנכ"ל ומייסד שותף Change Labz
יניב לוי מנכ"ל ומייסד שותף Change Labz
הודעה לעיתונות

גמר תחרות הסטארט-אפים לתחום הטכנולוגיות הפיננסיות יתקיים במסגרת כנס Fintech Junction 2019 הבינלאומי של קבוצת אנשים ומ

FinTech Junction הפך בשנים האחרונות לכנס המוביל בישראל בתחום הטכנולוגיות והחדשנות הפיננסית. השנה יתקיים הכנס בפעם השלישית, וצפויים להשתתף בו למעלה מ-1,500 מקצוענים מרחבי העולם, בהם משקיעים, יזמים, מנהלי חדשנות ו- IT, מוסדות פיננסים, בנקים, אקסלרטורים וקרנות הון סיכון.
הכנס יכסה את המגמות העדכניות והחמות ביותר המעצבות את העתיד של השירותים הפיננסיים, כולל בלוקצ'יין, רגולציה, AI, פלטפורמות P2P ועוד. את הכנס מפיק בן פלד, קבוצת אנשים ומחשבים, המארגנת למעלה מ 150 כנסים ואירועי היי-טק בינלאומיים מידי שנה. מבין הנושאים שידונו בכנס, מימון המונים, בלוקצ'יין ואבטחת סייבר, בנקאות פתוחה, הלוואות ומתן קרדיט, בינה מלאכותית בשירות השירותים הפיננסיים, מסחר חברתי, BIG DATA ועוד. במהלך הכנס יוכתרו הסטארט אפים המצטיינים בתחום הפינטק בתחרות הבינלאומית היוקרתית המתקיימת זו השנה השלישית ברציפות, זאת לאחר שיערכו פיץ' ויציגו את הפיתוח שלהם בפני צוות שופטים מקצועי.
מבין הסטארט-אפים המסקרנים שעלו לשלב הגמר, Change Labz שהשיקה טכנולוגיית בינה מלאכותית שעוקבת אחרי תנועות כספיות בבנק ובכרטיסי אשראי, מזהה דפוסי התנהגות וחוזה ברמה יומית ומדויקת אירועים פיננסיים בטווח הקצר. הבנקים עושים שימוש בחיזוי על מנת ליידע את הלקוחות שלהם מראש על אירועים צפויים ולהציע להם פתרונות בנקאיים מותאמים אישית בזמן הנכון. הטכנולוגיה של החברה מבוססת על מחקרים ותיקים בתחום הכלכלה ההתנהגותית שנוהלו על ידי פרופסור אייל וינטר מהאוניברסיטה העברית שהוא שותף מייסד של Change Labz. חברה מרתקת נוספת היא Fincom, אשר פיתחה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת המשלבת בינה מלאכותית (AI), לוגיקה מעורפלת (FUZZY LOGIC) ולמידה חישובית (MACHINE LEARNING), שאושרה כפטנט בארה"ב. הטכנולוגיה של פינקום מאפשרת למפות, לתקן ולאחד בסיסי נתונים שהושחתו עקב סיבות שונות מזדון ועד טעויות אנוש . זאת ועוד, פינקום מציעה את הפתרון היחידי מסוגו, אשר הינו אוטומטי, בזמן אמת, המקיף והשלם לתמיכה במדיניות ציות להוראות הלבנת הון ומימון טרור. מייסדי פינקום ד"ר אולג גולוברודסקי, ד"ר למתמטיקה מתקדמת וחבר הוועדה המייעצת של האיחוד האירופי לבינה מלאכותית וגדעון דרורי, מנכ"ל החברה, מובילים את חברת ההזנק השלישית בפורטפוליו שלהם ב- 14 השנים האחרונות. חברת Click-Ins תציג טכנולוגיה לשירות ענף הביטוח, שעוצבה כך שתזהה מגוון רחב של הונאות ביטוח רכב – החל מהגדלת נזק מכוונת, דרך תאונות מבוימות או שילוב מספר נזקים באותה תביעה, וכלה בשימוש חוזר באותם חלקי חילוף פגומים ע"י מוסכים בתביעות שונות. טכנולוגיה זו יוצרת "חתימת נזק ייחודית" לכל חלק ניזוק ברכב – הדומה לטביעת אצבע בתחום הקרימינולוגיה, ומבצעת בעת הצורך אנליזה למול "מאגר החתימות" של נזקים שנאסף במערכת. השוק של תחום זה הוא עצום, שכן לדברי יוג'ין גרינברג היזם והבעלים של 'קליק-ינס' היקפי ההונאה בביטוח בעולם נאמדים ב 120 מיליארד דולר.
הזוכים במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים יזכו בחבילת פרסים שמטרתה לקדם את החברה לעבר השלבים הבאים בפעילותה, וביניהם 500,000$ פוטנציאל השקעה על ידי Nielsen Innovate, ייעוץ בפיתוח עסקי ומנטורינג. עוד בפרסים, השתתפות בתכנית מנהיגות של מכון Merage בשווי 30,000$ שתתקיים בקליפורניה ארה"ב, השתתפות בפסגה הפתוחה של BBVA מדריד באוקטובר 19, חבילת הפעלה Google Cloud לסטארט-אפים, אירוח במתחם העבודה LABS TLV, שעות עבודה עם VISA ועם Viola, וחבילת חסות לכנס הרביעי Fintech Junction 2020.
מבין האורחים הצפויים להשתתף בכנס, Michael Elanjian מנהל האסטרטגיה הדיגיטלית שלJ.P morgan , שר האוצר של ליטא מרVlius Šapoka , אשרת בן-משה, מייסדת ומנכ"לית Ginger, שחר פרידמן מנהל החדשנות של VISA ובכירים נוספים ממגזר הפיננסים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אנשים ומחשבים.