מפרסם: קו ישיר יחסי ציבור
תאריך: 26/06/2019 13:24
עדכון: 27/06/2019 11:52
נושא: טכנולוגיה והייטק
מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay
מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay
הודעה לעיתונות

ThetaRay זכתה בפרס Fortress Cyber Security Awards 2019 לאבטחת תוכנה ויישומים בקטגוריית אנליטיקס

פילדלפיה, 26 ביוני 2019, The Business Intelligence Group הודיעה כי ThetaRay זכתה בפרס 2019 Fortress Cyber לאבטחת תוכנה ויישומים בקטגוריית Analytics . התחרות נועדה לזהות ולתגמל את החברות והמוצרים המובילים בעולם אשר פועלים כדי לשמור על הנתונים והנכסים הדיגיטלים שלנו בטוחים לאור האיומים ההולכים ומתרבים מצד האקרים ופושעי סייבר.

הפתרון מבוסס Intuitive AI של ThetaRay משמש כמה מן המוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם לזיהוי הסימנים המוקדמים של פשעים פיננסים, ביניהם: הלבנת הון, הונאות בנקים שונות, מימון טרור ,סחר בנשים ופריצות לכספומטים. הפתרון מבוסס על אלגוריתמים המוגנים על ידי פטנט שפותחו על ידי מתמטיקאים בעלי שם עולמי במשך למעלה מעשור, ומזהה במדויק את האיומים הידועים והבלתי ידועים בזמן אמת, עם רמת התראות שווא מהנמוכות בתעשייה.

"הבנקים נפגעים יותר ויותר על ידי פשעי סייבר ונענשים על אי עמידה בדרישות הרגולציה והפרות אחרות", אמר מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay. ThetaRay מסייעת לבנקים לזהות ולהפסיק את זרימת הכסף לפושעים וארגונים פליליים עבור הלבנת כספים למימון סחר בסמים, סחר בבני אדם או טרור. קבלת הפרס משמחת אותנו מאוד. נראה כי היא מעידה על הכרה במאמצים שלנו ."

"אנחנו גאים להכריז על ThetaRay כזוכה בתוכנית Fortress Cyber Security Awards", אמרה מריה ג'ימנז, מנהלת מינויים ראשיים ( Chief Nominations Officer) ב- Business Intelligence Group. "היה ברור לשופטים המומחים שלנו כי היוזמה והחידושים הטכנולוגיים של החברה הם חוד החנית המסייע להגן ולהגיב לאיומים הגוברים של התקפות סייבר. ברכות לכל הצוות ".

לקבלת מידע על התחרות השנתית 2019 Fortress Cyber, בקר בכתובת https://www.bintelligence.com/fortress-cyber-security-awards.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.