לראשונה בישראל: כנס חדשנות וטרנדים בענף האיפור
לראשונה בישראל: כנס חדשנות וטרנדים בענף האיפור
אמן האיפור דיויד מולינה , צילום יחצ
אמן האיפור דיויד מולינה , צילום יחצ
אמן האיפור ירין שחף,  צילום יח'צ
אמן האיפור ירין שחף, צילום יח'צ
אמן האיפור עידו רפאל, צילום יחצ
אמן האיפור עידו רפאל, צילום יחצ
נותני החסות
נותני החסות
הודעה לעיתונות

לראשונה: כנס חדשנות וטרנדים בהשתתפות 900 מאפרים

מוטי רייף וירין שחף גאים להציג:
כנס חדשנות וטרנדים למאפרים

לראשונה בארץ, בתאריך ה-26.7.2019, יתקיים באולם סינמה סיטי גלילות, כנס חדשנות בתחום האיפור והיופי למאפרים מקצועיים. בתוכנית: חשיפת שיטות עבודה, טכניקות, וטרנדים אופנתיים בשלושה מפגשי כיתות אמן.

כידוע, ענף האיפור כמו ענף האופנה, מתפתח בקצב מהיר. טרנדים ועיצובים משתנים בכל פעם ואיתם טכניקות חדשות ומתקדמות. העיסוק במקצוע מחייב שמירה על הדופק. חדשנות היא שם המשחק. בירות האופנה בעולם (פריז, מילאנו, ניו-יורק, ועוד) מקיימות בכל תחילת עונה כנסים של איפור לאנשי מקצוע, במטרה להתעדכן בחידושים וטרנדים קרובים. השתלמויות מסוג זה מעשירות ומעניקות ערך וידע רב, עד שלעיתים משנה כליל את סגנון העבודה, והופכת את יצירת האיפור ולעדכנית רלוונטית ונכונה.

גם למאפרי ישראל מגיע !
ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות מסביר: "כשאני מוזמן להרצות בכנסים ואירועי איפור ענקיים, אני שואל את עצמי: למה אין בארץ? למה לא מארגנים בישראל משהו גדול, משמעותי, ובעל ערך מקצועי? למה רק למאפרים באירופה ואמריקה יש את היכולת להשתלם, להתעדכן, ולהרחיב ידע מקצועי ועדכני?

הגשמת חלום!!!
ירין שחף חבר אל מאפרי העל ויחד עם חברת לנקום – נותנת החסות הראשית ומפיק העל – מוטי רייף, מזמינים את כל מאפרי ישראל (בוגרי כל בתי הספר בארץ) לאירוע הגדול של השנה!

בתוכנית: שלוש כיתות אומן עם אמני האיפור: דיויד מולינה, ירין שחף ועידו רפאל

הכנס יערך בהנחיית כוהנת היופי גליה תורן חן, מנחת תכנית הטלויזיה "מילון היופי". כמובן שנותני החסות יעניקו במתנה לכל משתתף ערכות איפור ופלטות שוות במיוחד (חלקן במהדורה מוגבלת לכנס) כולל כיבוד נפלא, וארוחת צהריים כשרה.

26.7.2019 סינמה סיטי גלילות.

ההרשמה מראש:
www.makeup-il.co.il
באתר ניתן לבחור את אזור הישיבה ואת ערכת המתנות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחף תקשורת ויחסי ציבור.