לני סולומון "שירה יתירה" | עטיפה
לני סולומון "שירה יתירה" | עטיפה
לני סולומון | תמונת יח"צ
לני סולומון | תמונת יח"צ
הודעה לעיתונות

לראשונה במוזיקה החסידית אלבום דיגיטלי בלבד!

לני סולומון מארח בפרויקט "שירה יתירה"

לני סולומון אחת הדמויות הצבעוניות והססגוניות שידעה המוסיקה החסידית. תמיד היה סוג של פורץ דרך ומקדים את זמנו, כמי שהקים את להקת "שלוק רוק" המיתולוגית איתה מופיע עד עצם ימים אלו. מחזיק ברזומה מדהים ומרשים, כסולן הראשון של להקת "קשר". שר וליווה את גדולי הזמר החסידי ובהם מרדכי בן-דוד, אברהם פריד ואפילו את ר' שלמה קרליבך. באמתחתו שלושים ותשעה אלבומים, חמש-מאות ועשרים שירים, ומעל אלפיים הופעות בכל רחבי הגלובוס.

בימים אלו משיק סולומון את אלבומו החדש "שירה יתירה" בפורמט דיגיטלי בלבד!. מדובר במהלך דרמטי וראשוני במוסיקה היהודית והחסידית, שרק בשנים האחרונות החלה להיות משווקת גם באמצעים המקוונים ושירותי הסטרימינג הבינלאומיים. את האלבום ניתן יהיה לרכוש כאלבום מלא וכשירים בודדים.

"שירה יתירה" הינו האלבום השמיני בעברית של סולומון.
בשונה מאלבומי שירי שבת שנלקחים מתוך שולחן שבת של הסעודות השונות של השבת, שירי האלבום הולחנו על-ידי סולומון והפסנתר הביתי במשך כשנה כמחצית השעה לפני כניסת השבת עת מקבלים נשמה יתירה.
בבחינת "שירה יתירה", רתם אליו סולומון זמרים ואמנים שונים שיבצעו ביחד ולחוד את השירים. כשעל מלאכת העיבוד וההפקה המוסיקלית הופקד המעבד והמפיק המוסיקלי ג'ף הורוביץ.

https://shlockrock.com/downloads/album-shira-yetaira/

האזנה מהנה!

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- תומר כהן מיתוג תקשורתי ויחסי ציבור.