אלי מייזלס, מנכ"ל חברת Intentia
אלי מייזלס, מנכ"ל חברת Intentia
Intentia
Intentia
Infor
Infor
הודעה לעיתונות

עמינח יוצאת לפרויקט ERP עם Infor M3

הפרויקט ישרת את 280 משתמשי החברה ב- 46 חנויות החברה בפריסה ארצית ואת אתר הייצור. היקף הפרויקט נאמד ב-4.5 מיליון שקלים

עמינח, תשלובת הרהיטים הגדולה בישראל, יוצאת לפרויקט ERP עם Infor M3 13.4, המיוצג בישראל על ידי חברת Intentia. הפרויקט ישרת את 280 משתמשי החברה ב- 46 חנויות החברה בפריסה ארצית ואת אתר הייצור. היקף הפרויקט נאמד ב-4.5 מיליון שקלים.

Infor M3 13.4 הוא פתרון הדגל של חברת Infor הבינלאומית, המספק התמחות וורטיקלית בתחום ה- ERP לארגונים בענפי ייצור, הפצה וקמעונאות. בין היתר מציע הפתרון התמחויות ו- best practices בתחומי ריהוט, פלסטיקה, כימיה, מתכת, אריזה, אופנה, מזון, פרמצבטיקה ועוד. הפתרון הוטמע בישראל בהצלחה רבה בקרב ארגונים רבים, בהם מאפיית אנג'ל, דקסל, יקבי כרמל, דלתא גליל ועוד.

עמינח בחרה ב- Infor M3 13.4 לאחר בחינה של מספר פתרונות ERP מתחרים בסיוע חברת ייעוץ מקצועית ולאחר מיפוי התהליכים העסקיים על מנת לענות על הדרישות ליצירת סינרגיה בין כלל המערכות הטכנולוגיות והקמת סטנדרט של תהליכי עבודה ארגוניים וניהול שרשרת אספקה.

Infor M3 13.4 יספק לעמינח מגוון יכולות העונות לדרישות שלה כחברה יצרנית ומשווקת מבוזרת מרובת סניפים, דוגמת ניהול רשת חנויות בעולם הקמעונאות, ניהול תשתיות הפריטים ועצי המוצר, ניהול שרשרת אספקה, ניהול ותכנון הייצור, ניהול תמחיר ופיננסים, ניהול מערכת שירות הטכנאים ועוד.

הפרויקט צפוי להתבצע בשני שלבים – בשלב ראשון, שהחל במאי האחרון ויסתיים בינואר 2020, יוטמע מודול פיננסי, רשת ותמחיר ויחוברו כל סניפי החברה לממשק הזמנות כמו גם כלל המערכות הקיימות דוגמת מלאים ותכנון ייצור. בשלב השני של הפרויקט, אשר צפוי להתחיל באפריל 2020 ולהסתיים בינואר 2021, יוטמעו יכולות ניהול הייצור ושרשרת האספקה, מלאים וניהול הסניפים המלא.

עמיחי קידר, מנהל תחום הפרויקטים ב- Intentia אמר כי: "Infor M3 13.4 מספק best practices בוורטיקלים מגוונים בתחום הייצור, ההפצה והקמעונאות, המבוסס על ניסיון של אלפי ארגונים סביב העולם ולכן הוא חוסך בפיתוחים, התאמות, בזמן יקר ובכסף. הפתרון תומך בשינויים ארגוניים מתוך הבנה כי ניהול חברת ייצור והפצה דורשת גמישות ויכולת להגיב במהירות לשינויים בשוק לאורך שנים רבות".

אלי מייזלס, מנכ"ל חברת Intentia אמר כי: "יותר ויותר ארגונים מגיעים להבנה כי קיימת משמעות אדירה לניסיון והתמחות, הן של צוותי ההטמעה והן של פתרון ה- ERP עצמו. עמינח מצטרפת לשורת ארגונים מובילים בישראל שבחרו ב- Infor M3 וזכו בפתרון מקיף המבוסס על ידע, שמאפשר להם לצאת לדרך ולפעול בשוק המקומי והבינלאומי בצורה חלקה וביעילות המקסימלית".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.