משתתפי הקורס עם דדי מלאך, סמנכ"ל תפעול בחברת Intentia
משתתפי הקורס עם דדי מלאך, סמנכ"ל תפעול בחברת Intentia
Intentia
Intentia
הודעה לעיתונות

מיישמים בהצלחה עם Intentia

החברה מקיימת קורס מיישמים בתחום ה- ERP המתמקד ב- Infor M3

חברת Intentia מקיימת בימים אלו קורס מיישמים בתחום ה- ERP למהנדסי תעשיה וניהול בעלי התמחות במערכות מידע. החברה מקיימת את הקורס למטרת גיוס רחב של מיישמים לאור גידול בפעילות.

הקורס מתמקד ביישום של Infor M3, פתרון הדגל של חברת Infor הבינלאומית. אורכו כשלושה חודשים והוא כולל לימודים עיוניים ומעשיים, המתקיימים במהלך ביצוע פרויקטים בשטח בקרב לקוחות החברה. הקורס מקיף נושאים דוגמת ייצור ושרשרת אספקה, רכש וניהול לוגיסטיקה, תמחיר וממשק משתמש, מוצרים נלווים ל- M3 ועוד.

החברה עתידה לקיים קורס נוסף של מיישמים בשיתוף חברת Infor, שיתמקד ביישום פתרון Infor LN, פתרון ERP שבימים אלו מוטמע בקרב ארגונים בתעשיית האלקטרוניקה ובתעשייה הביטחונית בישראל. Intentia עתידה להשיק חטיבה נוספת בתחום זה בקרוב.

דדי מלאך, סמנכ"ל תפעול בחברת Intentia, שגויס אף הוא לחברה לפני כעשור והתחיל את עבודתו בקורס מיישמים דומה שיזמה החברה, ציין כי לאחר תקופת ההכשרה, הציפייה היא כי העובדים ייקלטו בחברה כעובדים מהשורה תחת ליווי מקצועי של הצוות המנוסה של Intentia.

"תכננו את הקורס כך שיספק הן כלים פרקטיים והן הבנה יסודית ומעמיקה של עולמות התוכן של Infor M3, כולל קשת המוצרים הנלווים" ציין מלאך, "אנחנו רוצים לפתוח בפני משתתפי הקורס אופק מקצועי רחב, לכן אנחנו מכשירים ומלווים אותם דרך היכרות מעמיקה, על מנת שיוכלו להכיר את דרישותיהם וצרכיהם הטכנולוגיים הייחודיים של הלקוחות, וכדי שיוכלו לספק את השירות המקצועי והאדיב ביותר, כמו שהלקוחות שלנו רגילים".

לפרטים נוספים ניתן להקליק www.intentia.co.il/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.