מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 21/07/2019 10:12
נושא: פרסום ושיווק
הודעה לעיתונות

רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה משיקה קמפיין חדש

רשת רהיטי הילדים והנוער "עצמל'ה" משיקה קמפיין חדש בו היא ממשיכה עם הקו המנחה את הרשת – החוזק והעמידות של הרהיטים


הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום "ליאו ברנט" עולה בפרסום טלוויזיוני ובמדיה דיגיטלית רחבה בהשקעה כספית של כמיליון ש"ח

רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה משיקה קמפיין חדש בעיצומו של החופש הגדול. הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום ליאו ברנט, מציג את האסטרטגיה המובילה את הרשת, שבאה להדגיש את היתרון במוצרים שלה – חוזק ועמידות הרהיטים, המזוהה עמה ב-20 שנות קיומה של החברה.
הקמפיין החדש מבוסס על התובנה, שרהיטי הילדים משמשים לא רק את הילדים, אלא לא מעט גם את הוריהם שנמצאים לצידם במהלך היום והלילה. מתוך ההבנה הזו, עצמל'ה מקפידה לייצר רהיטים חזקים במיוחד, שיוכלו לשרת את הילדים וגם את ההורים.
סרטי הפרסומת מציגים בחיוך סיטוצאיות שונות מחיי היומיום של ילדים עם הוריהם, לדוגמה - ילד שהולך לישון והמיטה מספיק חזקה גם לאמא שנרדמה איתו יחד במיטה באמצע הסיפור. ילדה שמכינה שיעורי בית והשולחן מספיק חזק גם לאבא שיושב על השולחן ומסייע לה בשיעורים וארון בגדים שמספיק גדול וחזק גם לאמא שגונבת קצת מקום למצעים.
לצד יתרונות המוצרים, הקמפיין חושף גם את המבצע הייחודי המתקיים בכל סניפי הרשת ובאתר הרשת, לקראת החזרה ללימודים – 1+3 מתנה על מגוון מוצרים בכל יולי- אוגוסט.

המהלך כולל פרסום טלוויזיוני ופריסת מדיה דיגיטלית רחבה.

אריאל תובל, בעלים ומנכ"ל רשת עצמל'ה מוסר : "ב-20 השנים בהן מובילה עצמל'ה את שוק הריהוט לילדים ולבני נוער, הצלחנו לייצר שם נרדף לחוזק ולאיכות. בקמפיין אנו באים להציג את האיכות של הרהיטים שלנו שמתאימים לאורח החיים הישראלי ועמידים בפני סיטואציות יומיומיות שמתרחשות בכל משפחה. אני גאה שברשת עצמל'ה אנחנו שומרים על איכות, חוזק ועמידות שמהווים רף גבוה לכל המתחרים בשוק".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.