אופיר גורן. קרדיט: איטון ישראל
אופיר גורן. קרדיט: איטון ישראל
הודעה לעיתונות

מינוי חדש באיטון ישראל - אופיר גורן

== אופיר גורן מונה למנכ"ל איטון ישראל
==

חברת איטון (Eaton) ישראל, המספקת פתרונות ושירותים לניהול אנרגיה, הודיעה על מינויו של אופיר גורן לתפקיד מנהל הפעילות שלה בישראל. במסגרת תפקידו, גורן יהיה אחראי על החזון העסקי ועל כל פעילות החברה בשוק הישראלי וברשות הפלסטינאית.
לגורן ניסיון של יותר מ-20 שנים בחברות תשתיות חשמל וטכנולוגיה בתפקידי מכירות, שיווק, תפעול ופיתוח עסקי. לפני שהגיע לאיטון, היה אופיר מנכ"ל חברת VRT Power המייצרת ומפיצה ציוד לתשתיות חשמל, וכן כמנכ"ל ונשיא חברת Solcon, המפתחת ומייצרת פתרונות למערכות מתח נמוך ומתח גבוה בה החל את דרכו כאיש תמיכה, התקדם לתפקיד מנהל מכירות מקומי ובינלאומי ולבסוף מונה למנכ"ל.
לאופיר תואר בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מאוניברסיטת אוקלנד, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה.

גורן הגיב: "אני שמח להצטרף לצוות איטון בישראל, אני בטוח ששילוב האיכות הגבוהה של מוצריי איטון (Moeller לשעבר), זמינות המוצרים במחסן בארץ וצוות העובדים המקומי יביאו לתוצאות טובות".

אודות Eaton
איטון, (שרכשה בשנים האחרונות את חברת Moeller), הינה היא חברת ניהול אנרגיה גלובלית, אשר פתרונות האנרגיה היעילים והירוקים שהיא מפתחת, עוזרים לארגונים לנהל בצורה אמינה, בטוחה וברת-קיימא את האנרגיה החשמלית, ההידראולית והמכנית שלהם. איטון מעסיקה כ-100 אלף עובדים ברחבי העולם ומוצריה מופצים ביותר מ-175 מדינות. בשנת 2018 רשמה החברה מכירות בהיקף של יותר מ- 21.6 מיליארד דולרים. באיטון מקדמים את כל האספקטים של ניהול הבטיחות ומספקים מגוון פתרונות לשיפור הבטיחות והגנה על חיי אדם, רכוש ורציפות עסקית.
בישראל יש לאיטון מטה מכירות הממוקם ברעננה ומרכז הפצה לוגיסטי הממוקם באשדוד. החברה פועלת בשוק המקומי באופן ישיר ובאמצעות שותפים עסקיים.
למידע נוסף www.Eaton.co.il .

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.