HYBRID CLOUD & KUBERNETES STARTUP COMPETITION תחרות סטארט-אפים מצטיינים בפתרונות פורצי דרך לענן

יום ב', 09 ספט' 2019 בשעה 08:00
מיקום: מתחם אירועים LAGO
כתובת: פארק האגם המאה ועשרים 6 ראשון לציון (מפה)
משך: 7 שעות
https://www.hybridcloudkubernetes.com/competition/
מני צרפתי
מני צרפתי
הודעה לעיתונות

HYBRID CLOUD & KUBERNETES STARTUP COMPETITION תחרות סטארט-אפים מצטיינים בענן

HYBRID CLOUD & KUBERNETES STARTUP COMPETITION
תחרות סטארט-אפים מצטיינים בפתרונות פורצי דרך לענן
תתקיים במסגרת כנס HYBRID CLOUD & KUBERNETES

בהמשך להצלחה של תחרויות הסטארט-אפ שהובילה קבוצת אנשים ומחשבים בשנה החולפת כמו AI בינה מלאכותית, Junction Fintechובריאות דיגיטלית DHealth, תערוך הקבוצה את תחרות הסטארט-אפים לפתרונות ענן פורצי דרך, במסגרת כנס HYBRID CLOUD & KUBERNETES שיתקיים במתחם הכנסים לאגו ראשל"צ ב-9/9 .
תחרויות סטארט-אפ בתחומים הטכנולוגיים הבוערים מאפשרות ליזמים מבטיחים לקבל במה, חשיפה והכרה במיזם החדשני שלהם, ולחשוף את הפתרונות הייחודיים בפני משקיעים, מנהלי קרנות ומומחים בתחום.

מחשוב הענן כבר מזמן אתנו, וככל שמתקדמים בזמן, כך הוא מביא אתו יותר ויותר אתגרים, בעיות – ופתרונות יצירתיים. בהתאם לכך, מחשוב הענן מצמיח בשנים האחרונות גם לא מעט חברות הזנק מצליחות, עם סטארט-אפים שמציגים טכנולוגיות חדשניות בתחומים שמתחברים לטרנדים החמים בעולם ה"מעונן"! ארגונים מבינים את חשיבותו והולכים ועוברים אליו – בין אם באופן מלא או במשולב עם On-Premise בתוך הארגון. נושאים אלה ואחרים ידונו בהרחבה בכנס, שיתמקד בעיקר בענן היברידי ובקוברנטיס, ויקיים לראשונה גם תחרות לסטארט-אפים פורצי דרך בפתרונות ענן!. תחרות הסטארט-אפים מיועדת לחברות הנמצאות בשלב מוקדם לפעילותן ומטרתה להעניק במה ותשומת לב לפעילות המיזם בקרב משקיעים בתחום, מקבלי החלטות ומומחים. הסטארט אפים שיעפילו לשלב הגמר של התחרות, יציגו את הפיתוח שלהם בפיץ' ממוקד ואפקטיבי. התחרות פתוחה בפני חברות מהארץ ומחו"ל, ומיועדת לסטארט אפים שעובדים על פתרונות חדשניים הקשורים לענן היברידי וקוברנטיס. על החברה להיות בת פחות מ-5 שנים, שגייסה עד היום עד 4 מיליון דולר. בוועדת השיפוט של התחרות ישבו מני צרפתי CTO רד האט, דויד ביסמוט CEO ב-ITway, רני אסנת VP Product Marketing ב- Aqua Security ורן ליברמן, CTO ב-Purepeak. מבין הקריטריונים לשיפוט, חדשנות, גישה לשווקים פוטנציאליים, מענה על צורך שקיים בשוק וכדומה. בכנס ייקחו חלק נציגי חברות בולטות בתחום, ספקים ומשתמשים בענן ההיברידי ובקוברנטיס, ומטרתו להנגיש לאנשי המקצוע את הידע לגבי ההבדלים בין העננים השונים. "עולם הענן המתפתח מביא אתו אתגרים חדשים כל הזמן - בתחום האבטחה, אבל לא רק. מטרת הטכנולוגיה בכל הנוגע למיזמים בתחום, בסופו של דבר, היא לשרת את הביזנס ואת המשימה העסקית", אומר מני צרפתי, יועץ התכנים של הוועידה ותחרות הסטארט-אפים. "בימים אלו מתרחשת מהפכה אמיתית בעולם הדטה סנטרים, אם כי לארגונים לוקח זמן לעכל אותה. המהפכה היא התמקדות באפליקציות ולא בתשתיות. ארגונים רוצים ליישם אפליקציות מהר ושהן יחיו במרחב אחד דינמי על פני העננים הפנימי והחיצוני, ללא מערכות מגבילות. הטרנד מתחיל לתפוס תאוצה ולקבל תקינה". לדבריו, "הקוברנטיס היא ארכיטקטורה שלמה, שבתוכה צריך לתת דגש לערך העסקי, הטכנולוגי, לזמן ההגעה לשוק ועוד – הארכיטקטורה הכי מסובכת ומורכבת שהייתה עד היום, מפני שהיא מאפשרת אין סוף דברים". המועד האחרון להגשת מועמדות לתחרות הסטארט אפים הוא יום חמישי 8/8. שבע החברות שיעלו לגמר יפורסמו ב-1/9 והגמר ייערך, כאמור, במסגרת הכנס ב-9/9.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אנשים ומחשבים.