הודעה לעיתונות

חברת הולידי טרוול ישראל תשווק את רשת המלונות היוקרתית בקפריסין "טאנוס" בעלת מלון "אנאסה" המפורסם

== חברת הולידי טרוול ישראל תשווק את רשת המלונות היוקרתית בקפריסין "טאנוס" בעלת מלון "אנאסה" המפורסם
מוני בר יו'ר הולידיי טרוול נציגת TUI בישראל : " הסכם חשוב ומרגש עבורנו. מדובר בשיווק מלונות יוקרה לקהל ישראלי שמחפש חופש מסוג אחר ומעדיף בצדק את קפריסין. הבחירה בנו כנציגי רשת טאנוס, מכבדת ומחמיאה ונובעת מההיכרות עם הפעילות העסקית שלנו בתחום התיירות כנציגי קונצרן התיירות TUI בישראל "
==

חברת הולידי טרוול ישראל , שהיא חלק מקונצרן התיירות העולמי TUI חתמה על הסכם שווק עם רשת המלונות היוקרתית בקפריסין "טאנוס" ותשווק מעתה את ארבעת בתי המלון היוקרתיים של הרשת, בקפריסין.
הולידיי טרוול היא גם הנציגה הרשמית של רשת רובינזון היוקרתית של קבוצת TUI, ומייצגת גם רשתות בתי מלון של TUI כגון RIU , ועוד.
רשת טאנוס כוללת ארבעה בתי מלון של 5 כוכבים ו5 כוכבים דה לקס- היוקרתיים ביותר בפאפוס והסביבה, שישווקו בעקבות ההסכם על ידי הולידי טרוול בישראל:
מלון "אנאסה" המפורסם ביותר בקפריסין- מלון יוקרתי ביותר , 5 כוכבים דה לקס , המשתרע על שטח ענק עם חוף פרטי נקי וחולי ונחשב לאחד המלונות המדוברים ברשת ומיועד לנופש אקלוסיבי ושקט במיוחד. המלון ממוקם ליד העיירה לאצ'י, על גבעה פרטית ומשתרע על פני שטח עצום של עשרות דונמים הוא מציע חדרים גדולים, סוויטות, וסוויטות עם בריכות פרטיות צמודות.. במלון מספר מסעדות יוקרה , ספא עשיר, מספר חדרי כושר מתקדמים , מספר בריכות גדולות פתוחות וסגורות.
"אלמירה" ,"אנאבלה" , ו "אלוא", מלונות הנמצאים בתוך פאפוס ונושקים לחוף הים. מלונות אלו הם ברמה של 5 כוכבים עם חדרים גדולים , מסעדות שונות , מספר בריכות שחיה, וספא מקצועי.
כל בתי המלון של הרשת מיועדים לאוכלוסייה המחפשת נופש יוקרתי ושקט ללא המולה של נופשים רבים.
המחירים ינועו בין 250 יורו לחדר ללילה ועד 1000 יורו לסוויטות היוקרתיות..
פאפוס הפכה כבר מזמן, ליעד מועדף לישראלים: הטיסות לפאפוס אורכות שעה אחת בלבד, וזמן הנסיעה לעיר משדה התעופה הוא כ 15 דקות בלבד.
הזמנות בחברת הולידי טרוול 03-9350061, מרכז מכירות- לילך.

לפרטים: פיליזר תקשורת" , נאוה פיליזר , מור בן חמו-035598438

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- FC-קבוצת פיליזר תקשורת.