הודעה לעיתונות

NetAlly מתפצלת מ-NETSCOUT כדי להמשיך לחדש בשוק הבדיקות הנישאות של רשתות

השיפורים הראשונים במוצרים של החברה כוללים תמיכה של AirCheck G2 ב-Wi-Fi 6 ועדכונים חדשים בפלטפורמת הענן Link-Live שמרכזים את הניהול של מכשירי הבדיקה ואת הנראות של הנתונים עבור מהנדסי וטכנאי הרשתות

קולורדו ספרינגס, קולורדו, 14 באוגוסט 2019, (GLOBE NEWSWIRE) :

היום הוא יום ההשקה של NetAlly®, חברה חדשה שכוללת צוות שמפתח מותגים מאוד מוכרים ומוערכים של פתרונות ניידים לבדיקת רשתות במשך יותר מ-25 שנים. קודם יחידה עסקית של NETSCOUT®, ולשעבר חלק של Fluke Networks®, החברה היא עכשיו ספקית עצמאית של פתרונות בדיקה נישאים כולל מכשיר הכיס לבדיקת רשתות LinkSprinter®, המכשיר לבדיקה אוטומטית של רשתות LinkRunner®, OneTouch™ AT Network Assistant, מכשיר הבדיקה האלחוטי AirCheck™ G2 והפתרונות הסלולריים AirMagnet®. כחלק מההשקה, החברה גם מודיעה על תמיכה של AirCheck G2 ב-Wi-Fi 6, וגם על עדכונים חדשים בפלטפורמת הענן המרכזית שלה, Link-Live, שמשפרים דרמטית את ניתוח הנתונים והעבודה המשותפת עבור המהנדסים והטכנאים של הרשתות.

"מכשירי הבדיקה שלנו מבוקשים על ידי אנשי הרשתות המקצועיים ברחבי העולם, והמשימה שלנו היא להמשיך לשרת את אלה שאחראים על התכנון, הפריסה, האימות ופתרון הבעיות ברשתות גישה והמכשירים המחוברים אליהן", אמר מרק פרוטינו, מנכ"ל NetAlly. "אנחנו מחויבים לפישוט המורכבויות של בדיקת רשתות, לתת ראות מיידית כדי לפתור בעיות ביעילות ולאפשר עבודה משותפת חלקה בין האנשים באתר ומומחים מרוחקים. לטכנולוגיית הבדיקה שלנו יש דנ"א עשיר ואנחנו נרגשים להיבנות על המורשת הזאת כדי לספק בדיקות שהלקוחות יכולים לסמוך עליהן, מבת ברית חדשה".

NetAlly היא חברה שמתמקדת 100% בערוצים, ומסתמכת על השותפים המבוססים הגלובליים שלה בייצוג המקומי של המוצרים זוכי הפרסים שלה. הלקוחות יכולים לפנות מיידית אל [email protected] לקבלת מידע או לראות רשימה מלאה של מפיצים באתר האינטרנט www.netally.com. לקוחות קיימים עם חוזי תמיכה פעילים כבר הועברו ל-AllyCare, תוכנית השירות והתמיכה של NetAlly, שמציעה סיוע טכני, תיקון מכשירים, תיעוד וסרטי הדרכה מצוות ייעודי של מהנדסים מומחים.

פונקציות חדשות של AirCheck G2 ו-Link-Live

NetAlly משחררת להפצה את גרסה 4.0 של התוכנה שלה למכשיר הבדיקה ל-Wi-Fi AirCheck G2. היא מוסיפה נראות של רשתות Wi-Fi 6 (802.11ax) להתקנה, אימות ופתרון בעיות. היא גם הופכת את AirCheck G2 למכשיר הראשון שמשתלב עם השיפורים החדשים של Link-Live Cloud Service. Link-Live הוא שטח עבודה ניהולי מרכזי לתוצאות של בדיקת רשתות ולכידת נתוני אתרים, ומציע ניהול תוצאות, ניהול נתוני אתרים וניהול משתמשים ומכשירי בדיקה. השירות כולל עכשיו פונקציות חדשות של ניתוח ושיתוף נתונים כדי שמהנדסי וטכנאי רשתות יוכלו לתאם טוב יותר בדיקות ואימות בשטח, כולל:

• ניתוח של Wi-Fi ו-iPerf - נתחו ערכה יותר עשירה ורחבה של נתונים שהועלו לניהול וראות מרכזיים טובים יותר על ידי מהנדסים ומנהלים מרוחקים של הפרויקט. לכו מעבר לטבלאות סטטיות וסננו לפי טקסט עבור ערוץ ו-SSID, צרו רשימה מסוננת של נקודות גישה (APs), תסתעפו לתוך נתונים מיידית, ועוד. היכולת הזאת לסקור יומני בדיקות של חיבורים ונדידה הופכת את העבודה המשותפת לקלה מאי פעם כשפותרים בעיות של חיבוריות ונדידה. בנוסף, המשתמשים יכולים להעלות ולתעד אוטומטית תוצאות של בדיקות ביצועים של iPerf, וליצור במהירות דוחות שמספקים מידע עבר/ נכשל שאפשר להשתמש בו כדי לאמת בקלות מהירויות העלאה והורדה של הרשת מכל מקום, בכל זמן. התוצאה של כל זה היא זמן ממוצע לתיקון (MTTR) מהיר יותר, ותיעוד ועבודה משותפת פשוטים יותר.

• API של Link-Live - API חדש מאפשר חילוץ נתונים לתוך מסד הנתונים של ניהול הרשתות של הארגון או למערכת כרטיסי תקלות כדי לשפר את שיתוף הנתונים והעבודה המשותפת.
"מכשירי הבדיקה האלה קובעים את אמות המידה בענף, וכמנתח רשתות, אני סומך עליהם לקבלת תובנות מדויקות כשאני בודק את הרשתות המורכבות של היום. אני נרגש מהמותג החדש NetAlly, ויודע שהצוות שם מחויב לספק פונקציות וטכנולוגיות חדשניות חדשות", אמר מייק פנאצ'י, הנשיא והבעלים של Network Protocol Specialists LLC, חברה לייעוץ רשתות. "הפונקציות החדשות של ניתוח ושיתוף נתונים הן דוגמה מושלמת של החדשנות הזאת. זה עוזר למהנדסים לנהל, לנתח ולשתף טוב יותר את נתוני הבדיקות, לאמת רשתות מהר יותר ולפתור בעיות מהר יותר".

למידע נוסף על הפונקציות החדשות של Link-Live ולהתעדכן במוצרים וחדשות החברה של NetAlly, בקרו בבקשה באתר https://netally.com/.

אודות NetAlly

NetAlly® מציעה בדיקות שאתם יכולים לסמוך עליהן, מבת הברית החדשה שלך. משפחת הפתרונות לבדיקת רשתות שלנו עוזרות למהנדסי וטכנאי רשתות לפרוס, לנהל ולתחזק טוב יותר את הרשתות הקוויות והאלחוטיות המורכבות של היום כבר עשרות שנים. מיצירת מנתח הרשתות הנישא הראשון בענף ב-1993 ועד להיותה קובעת הקצב של הענף - תחילה בשם Fluke Networks® ואחר כך בשם NETSCOUT® - NetAlly ממשיכה להעלות את הרף בניתוח רשתות נייד. עם כלים שכוללים את LinkRunner®, OneTouch™, AirCheck™ ועוד, NetAlly מפשטת את המורכבויות של בדיקת רשתות, מספקת ראות מיידית כדי לפתור בעיות ביעילות ומאפשרת עבודה משותפת חלקה בין האנשים באתר ומומחים מרוחקים. למידע נוסף ולראות מדוע NetAlly מספקת את הטוב ביותר בבדיקת רשתות נישאת, בקרו בבקשה באתר https://netally.com/.

איש קשר ליחסי ציבור

Anthony Cogswell
Voxus PR
[email protected]
253.444.5980

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.