מפרסם: המסלול האקדמי המכללה למינהל
תאריך: 19/08/2019 11:02
עדכון: 19/08/2019 11:17
נושא: דתות, טכנולוגיה והייטק, חינוך
חן זיסו בהרצאה בנושא האיקומרס בישראל
חן זיסו בהרצאה בנושא האיקומרס בישראל
הודעה לעיתונות

המיזם שמסייע לעסקים קטנים למכור און-ליין

חן זיסו, יזם היי-טק חרדי, כבר רגיל למבטים הננעצים בו בכנסים מקצועיים שונים. "אני מודע לזה שאני חיה מוזרה בנוף, אבל זה פועל לטובתי - אני בולט ולכן זוכרים אותי", הוא אומר.

חן זיסו, יזם חרדי והבעלים של חברה המתמחה בפיתוח תוספים להגברת המכירות בחנויות און-ליין, החל את מסלול הקריירה שלו עוד במהלך לימודיו במכללה למינהל.

זיסו, בוגר בית הספר למדעי המחשב של המסלול האקדמי המכללה למינהל, הוא הבעלים של ZISSU LTD, חברה המתמחה בתחום האיקומרס. עוד במהלך לימודיו במכללה החל לעבוד בתחום כשהצטרף לצוות הפיתוח של חברת YOTPO. "במהלך התואר ואחריו צברתי ניסיון בהליכי פיתוח של תוספים להגברת המכירה ו-SOCIAL PROOF ב-YOTPO, וניסיון בניהול מספר ממשקי מכירות און-ליין ופיתוח המונחה פסיכולוגיות קניה בסטארט-אפ בתחום הטכנולוגיה הלבישה", אומר זיסו, "הניסיון הזה הוביל ליציאה לדרך עצמאית ולהקמה של חברה המתמחה בפיתוח תוספים להגברת המכירות בחנויות און-ליין", הוא מספר.

ZISSU LTD מתמחה בעולמות האיקומרס בכלל, ובפרט על פלטפורמת SHOPIFY, ומשלבת את הפיתוחים שלה בפעילות של חברות בינלאומיות שונות, ביניהן חברת WEGLOT הצרפתית וחברת PRINTFUL האמריקאית.

"החולשה העיקרית של עסקים ישראלים רבים, בעיקר הקטנים והבינוניים שבהם, היא בתחום המכירות און-ליין", אומר זיסו, "המוצרים שלנו מסייעים להם לפתוח חנויות און-ליין וגם למכור טוב יותר בחנויות האלו. כתוצאה - המוצרים שלנו זכו להכרה ע"י משרד הכלכלה ככאלו המסייעים לעסקים קטנים, והם נמצאים באתר BIZנס, אתר ההטבות של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים".

זיסו מעורב מאוד בתחום האיקומרס בישראל, ומשתתף באירועים ובכנסים שונים, בהם הוא לא מרגיש שונה או יוצא דופן. "יש לא מעט חרדים שמשתלבים בעולם העסקים בכלל ובעולם ההיי-טק בפרט", הוא אומר.

את הכלים שסייעו לו להצליח בעולם היזמות הוא מרגיש שרכש במהלך הלימודים במכללה. "הלימודים במכללה דרשו מאיתנו לפתח מיומנויות של למידה ושל יזמות. אצלי הם גם חיזקו את הרצון להעז ולנסות", הוא מסכם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- המסלול האקדמי המכללה למינהל.