הודעה לעיתונות

Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show של ריהאנה להזרמה בלעדית ב-Worldwide Service ביום שישי, 20 בספטמבר

Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show של ריהאנה להזרמה בלעדית ב-Worldwide Service ביום שישי, 20 בספטמבר

קלבר סיטי, קליפורניה וניו יורק, 26 באוגוסט 2019, (BUSINESS WIRE):

Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show השנתית השנייה שמאוד ציפו לה, תצוגת מסלול שחוגגת את תצוגת החורף/ סתיו 2019 החדשה של אייקון המוסיקה והאופנה ריהאנה. חוויית האופנה יוצאת הדופן תתקיים במהלך שבוע האופנה של ניו יורק יחד עם NYFW: The Shows ותכלול שילוב של דוגמניות, שחקניות ורקדניות שילבשו את הסגנונות הפראיים האחרונים, מציעות סוג חדש של סקסי, שבו הגישה פוגשת את האינדיבידואליות. Savage X Fenty Show תוזרם בלעדית ב-Amazon Prime Video ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות בכל העולם החל ביום שישי, 20 בספטמבר.

כהמשך לאירוע פורץ הדרך של השנה שעברה, Savage X Fenty Show של השנה מעלה את הרף. האירוע המשובץ בכוכבים אמור להיות שינוי רדיקלי מהמסורת, אירוע יחיד במינו שמשלב מוסיקה, אופנה ותרבות. עם הפתעות מלהיבות מעבר לכל פינה, כולל הופעות מכמה מהפעילויות הכי חמות במוסיקה, התצוגה פותחת את קולקציית החורף/ סתיו 2019 הנועזת והאמיצה של Savage X Fenty.

"אני כל כך נרגשת שלכולם תהיה גישה מלאה ל-Savage X Fenty Show השנה! אנחנו עובדים כדי ליצור חוויה נועזת, סקסית, סופר אנרגטית לצופים שלנו", אמרה ריהאנה.

"ריהאנה כבשה את עולמות המוסיקה, הסרטים, היופי והאופנה. היא המציאה מחדש את הרעיון של מה צריכה להיות הלבשה תחתונה אופנתית עבור לקוחה בכל העולם. המותג משקף באופן אותנטי אמירות מעצימות של הכללתיות, חיוביות גוף והנאה! Savage X Fenty Show מבטיחה להיות חוויה פורצת דרך ובאמת ייחודית ואנחנו שמחים לתת ללקוחות שלנו בכל העולם מקום בלעדי בשורה הראשונה", אמרה ג'ניפר סאלק, מנהלת Amazon Studios.

אחרי התצוגה החיה, Savage X Fenty Show של השנה תהיה זמינה להזרמה בלעדית ב-Amazon Prime Video בכל העולם ותפתח לקהלים הנוכחים אישית ובבית דלת לעולם של Savage X Fenty, וגם הזדמנות לחוות מחדש את החוויה שוב ושוב. הספיישל של Amazon Prime Video יכלול גם מבט בלעדי מאחורי הקלעים על איך עשו את התצוגה.

Savage X Fenty Show נוצרה תחת ההנחיה האמנותית של ריהאנה ו-Savage X Fenty, עם ריהאנה כמפיקה ראשית ו-PRODJECT והקבוצה הלא מתוסרטת של Endeavor Content כמפיקות.

אודות SAVAGE X FENTY

אייקון המוסיקה והאופנה ריהאנה פותחת במיזם האחרון שלה: מעצבת הלבשה תחתונה. עם השראה ליצור קו של הלבשה אינטימית שמחמיא למגוון של גוונים וצורות, Savage X Fenty חוגג היעדר פחד, ביטחון והכללתיות. בשותפות עם TechStyle Fashion Group, המותג שיבש והגדיר מחדש את השוק עם המחירים הנגישים שלו והמבחר הגדול. "אנחנו רוצים שנשים ייראו טוב וירגישו טוב", מסבירה ריהאנה, שניגשת אל Savage X עם אותה מנטליות כמו לכל הפרויקטים שלה -- ליצור משהו חדש ורענן שכל אחת יכולה להתחבר אליו ולהרגיש בטוחה בו. "אנחנו רוצים שתרגישי סקסית ותיהני לעשות את זה". עם מידות בתחום של 2A – 46DDD בחזיות ו-XS-3X בתחתונים ובגדי שינה, אפשר לרכוש את Savage X Fenty באתר www.SavageX.com.

אודות Amazon Prime Video

Amazon Prime Video הוא שירות הזרמת מדיה פרימיום שמציע ללקוחות אוסף עצום של סרטים דיגיטליים -- והכל עם הנוחות של מציאת מה שהם אוהבים לצפות במקום אחד.

  • כלול ב-Prime: צפו באלפי סרטים ותוכניות טלוויזיה פופולריים, כולל Amazon Originals שלנו שהמבקרים משבחים, כולל זוכי האמי גברת מייזל המופלאה, ג'ק ריאן של טום קלנסי, Homecoming, האנה, פליבג, בשורות טובות, הנערים, אי הגויאבות של דני גלובר, זוכי האוסקר מנצ'סטר ליד הים והסוכן, המועמדים לאוסקר חולי אהבה ואהבה בימים קרים וילד יפה שהמבקרים שיבחו, תוכניות בלעדיות, ספורט בשידור חי כולל פוטבול של יום חמישי בערב ותוכן ברישיון ובהוצאה עצמית שזמינים ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.
  • צפו ביותר עם הערוצים של Prime Video: חברי Prime יכולים להוסיף 150+ ערוצים בארה"ב כמו HBO, סינמקס, סטארז, שואוטיים, CBS All Access, NBA League Pass ו-MLB.tv - בלי יישומים נוספים שצריך להוריד, ולא צריך כבלים. תשלמו רק על הערוצים שאתם רוצים, ותבטלו בכל זמן. צפו הרשימה המלאה של הערוצים הזמינים כאן: amazon.com/channels.
  • לשכור או לקנות: תיהנו ממאות אלפי כותרים, כולל סרטים חדשים ועונות שלמות של תוכניות טלוויזיה עכשוויות, שכל לקוחות אמזון יכולים לשכור או לקנות.
  • גישה מיידית: צפו היכן ומתי שאתם רוצים באמצעות היישום Prime Video בטלוויזיה חכמה, מכשיר נייד, Fire TV, טבלט Fire, Apple TV, כרומקאסט, קונסולות משחק, Comcast X1 או מהאינטרנט. לרשימה מלאה של מכשירים תואמים, בקרו באתר amazon.com/howtostream.
  • חוויות משופרות: הפיקו את המיטב מכל צפייה עם תוכן שמתאים ל-4K Ultra HD ול-High Dynamic Range (HDR). גשו מאחורי הקלעים של הסרטים ותוכניות הטלוויזיה שאתם אוהבים באמצעות גישת רנטגן מיוחדת, המופעלת על ידי IMDb. תשמרו לאחר כך באמצעות הורדות למכשירים ניידים נבחרים לצפייה לא מקוונת.

בנוסף לגישה לסרטים ותוכניות טלוויזיה שכלולות ב-Prime, החברות ב-Prime כוללת אפשרויות של משלוח מהיר חינם בלתי מוגבל בכל הקטגוריות שזמינות באמזון, יותר משני מיליון שירים ואלפי רשימות השמעה ותחנות עם Prime Music, אחסון מאובטח של תמונות עם Prime Photos, קריאה בלתי מוגבלת עם Prime Reading, גישה בלי מוגבלת לקטלוג של ספרי שמע דיגיטליים עם Audible Channels for Prime, מבחר מתחלף של משחקים דיגיטליים חינם ושלל בתוך משחקים עם Twitch Prime, גישה מוקדמת ל-Lightning Deals נבחרות, גישה בלעדית והנחות בפריטים נבחרים ועוד. כדי להירשם ל-Prime או למידע נוסף, בקרו באתר www.amazon.com/prime.

אודות אמזון

את אמזון מנחים ארבעה עקרונות: אובססיה ללקוח במקום התמקדות במתחרים, תשוקה להמצאות, מחויבות למצוינות תפעולית ומחשבה לטווח ארוך. ביקורות של לקוחות, רכישות בלחיצת כפתור אחת, המלצות מותאמות אישית, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, קינדל, הטבלטים Fire, Fire TV, Amazon Echo ואלכסה הם חלק מהמוצרים והשירותים שאמזון הייתה החלוצה בהם. למידע נוסף, בקרו באתר www.amazon.com/about ותעקבו אחרי @AmazonNews.
אנשי קשר

אנשי קשר למדיה
The Lede Company
Amanda Silverman
[email protected]
Cara Hutchison
[email protected]
Emma Parker
[email protected]
Savage X Fenty
Emma Tully
[email protected]
Amazon Prime Video
Alana Russo
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.