מפרסם: סדן הפקת אמנות
תאריך: 01/09/2019 18:07
נושא: אופנה, אמנות, אדריכלות
מיכל שיין
מיכל שיין
מיכל שיין
מיכל שיין
מיכל שיין
מיכל שיין
הודעה לעיתונות

אדריכלות , ריקוד ועכשיו אמנות-תערוכה מרתקת תיפתח השבוע לאמנית מיכל שיין בפלורנטין

"תנועה וחומר"-תערוכת יחיד לאמנית מיכל שיין
תערוכה ייחודית הנעה בין ריקוד לאמנות, במקום בו התנועה מסתיימת והחיבור לאמנות הפלסטית מתחיל.
לאמנית מיכל שיין סגנון ייחודי. היא נעה בין האבסטרקט הלירי לפיגורטיבי בקלילות בה פרפר נע מפרח לפרח.
הדחף לעסוק ביצירה חזק ממנה, ולכן האוטודידקטיות שבה והשאיפה למצויינות ומושלמות הביאו אותה להצטיין בכל אשר נוגעת.
רגליה כאדריכלית הם בקרקע אך ראשה בעננים והיא מלהטטת בין שני העולמות המקיפים אותה.
הסופרת אן ברשרס אומרת בספרה "בנות במכנסיים-הקיץ השלישי של האחווה" : "ציור טוב הוא תיעוד של החוויה החזותית שלך, אבל ציור יפהפה הוא תיעוד של הרגשות שהעלתה בך החוויה החזותית הזאת".
כך היא מיכל- איננה מוציאה תחת ידיה ציור שאיננו מוגדר מבחינתה "יפהפה".
מיכל, בשנים האחרונות הולכת מחיל אל חיל במקצוע האדריכלות, והיא מוקפת ביופי ובחוויות שהיא מלקטת בעולם הגדול.
כאמנית- נאמנה מיכל לעצמה, איננה הולכת בתלם ומחפשת דרכים להביע וליצור באופן חדשני. היא רואה באמנות את הרצון להביע את היפה והטוב שקיים בעולמנו ובחיינו ,והיא יוצרת בשפה אוניברסאלית שנוגעת ברגש, בתנועה, ביופי הנשגב.
מיכל , יוצרת במדיומים שונים- ציור באקריליק ורישום - ונוגעת במיקסט מדיה, והיא מתכתבת עם נושאים הנוגעים לנשיות, משיכה, יופי ואסתטיקה נשגבים.
מיכל, שנולדה בכרמיאל, מציירת למעשה את סיפור חייה בשלבי שלבים מילדות לבגרות -מילדה לאישה. זוגיות ואימהות, אישה חזקה מול העולם - אך גם זו שזקוקה לחום כתף ומגע, פריפריה לעומת העיר הגדולה.
ציוריה מרומזים ומאגדים בתוכם זיכרונות לא פשוטים ומורכבים, אך התוצאה על הבד מנצחת הכל. הצופה נשאר עם שמחת החיים ואהבת היופי, העצמת הנשיות והתכתבות האמנית עם יופי ותנועה .עוצמתה של הרכות.
מיכל מבורכת בפלטת צבעים ספציפית : היא מתמקדת בתכלת אפרורי, וורוד סיני ונגיעות נכונות של הלבן, היא מוסיפה קו רישום אישי ,ואיתם היא בונה קומפוזיציות מרהיבות ומדויקות בעלות קצב נפלא. קצב הריקוד.
תדיר היא נעה בין הסערה לרוגע - לבה רותחת מצד אחד וחוף מבטחים מנגד.
וכדבריה:" בכל אחת מהעבודות ישנו חומר אחר עם איכות תנועה וקצב משלו. אוסף העבודות מהווה כאוסף הרגשות שליוו אותי בשמן היצירה. נשים בתנועה, תנועה שיש בה קבלה, הערכה, שמחה, התמסרות, כניעה, דיכוי ושחרור. לידה וילדות אמצע החיים ואחריתם, אימהות וקיום נשי. הציור בשבילי הוא תנועת היד היוצאת מהלב, מותירה רושם שמעביר את התחושה והרגש, ציור כפעולה מעצימה ככלי להעברת רעיון וגם להתפתחות וביטוי אישי. הטכניקה: אקריליק על בד. את התערוכה ילווה איך לא מופע צלו תנועה וסאונד, Materieal, שיחות בין חומרי גלם גוף וצ'לו, תגובות ספונטאניות בחלל הגלריה. השילוב בין העבודות שלי לבין המופע מייצר קול משותף שיש בו יופי אינסופי, עוצמה ותשוקה"
אתר האמנית:
https://scheinmichal.com/
האמנית בפייסבוק:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010843352699
יעוץ אמנותי: יוחנן הרסון

התערוכה מתקיימת בסטודיו של האמן, היוצר ומפתח חומרים חדשים שמעון בוזגלו ,הממוקם בשכונת פלורנטין , ברח' חיים בן עטר 22, תל אביב, הוא אי של חדשנות ואסתטיקה ברמה הגבוהה ביותר.

שעות ביקור בתערוכה: ימים א- ה, בין השעות 10:00-17:00.
לתאום הגעה ופרטים נוספים נא ליצור קשר עם מיכל
סטודיו שמעון בוזגלו- 03-6827060

נעילה 3.10.2019

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- סדן הפקת אמנות.