דדי מלאך, סמנכ"ל התפעול ב- Intentia
דדי מלאך, סמנכ"ל התפעול ב- Intentia
Intentia
Intentia
הודעה לעיתונות

כרמל פרנקל בוחרת ב- Infor M3 13.4 כפתרון ה- ERP שלה

הפרויקט, שנאמד במאות אלפי שקלים, ישרת 160 עובדים בשני אתרי ייצור

חברת כרמל פרנקל, מובילה בפתרונות חדשניים לשוק מוצרי האריזה מקרטון, בוחרת ב- Infor M3 13.4, פתרון ה- ERP המתקדם והמוביל של חברת Infor, המיוצג בישראל על ידי קבוצת Intentia. הפתרון ישרת 160 משתמשים בשני אתרי ייצור בעלי תהליכי עבודה שונים. פרויקט ההטמעה, שנאמד במאות אלפי שקלים, בוצע על ידי צוות המומחים של Intentia נמשך כחצי שנה והסתיים בחודש שאחרון.

Infor M3 13.4 נבחר לאחר בחינה מקיפה שבוצעה בשיתוף פעולה עם חברת הייעוץ של מיכל שטל. הפתרון כולל התמחות ו- best practices בתחום האריזה והוא מאפשר לכרמל פרנקל לאחד תהליכים ולהוסיף תהליכי Work Flow ויכולות מתקדמות דוגמת מנוע חיפוש אינטואיטיבי וארכיון, המשפרים את ביצועי החברה. ממשק משתמש משודרג, אינטואיטיבי וחדשני מספק לחברה שיפור משמעותי בעצמאות התפעולית של מחלקת מערכות המידע בחברה ובהנגשה של הפתרון, הדוחות והנתונים לארגון.

מירית וולמן, סמנכ"לית הכספים בחברת כרמל פרנקל אמרה כי: "כרמל פרנקל מתרחבת בפעילותה בארץ ובחו"ל ומחויבת לעמוד בתקני האיכות ובסטנדרטים הבינלאומיים המחמירים. מבין האפשרויות שעמדו בפנינו, בחרנו להתקדם עם Infor M3 למהדורה העדכנית 13.4, מאחר שהפתרון הוכיח את עצמו על פני הפתרונות המתחרים כפתרון המתאים ביותר לדרישות שלנו וכפתרון שמאפשר לנו להמשיך ולספק את השירות והמוצרים הטובים ביותר לחברות המובילות בעולם. Intentia הובילה את הפרויקט במקצועיות ויעילות, עם ידע וניסיון רב בתהליכים בתעשייה ובתחום האריזות בפרט, תוך עמידה בלוחות הזמנים המאתגרים שהועמדו".

דדי מלאך, סמנכ"ל התפעול ב- Intentia אמר כי: "Infor M3 הוא פתרון מבוסס best practices המותאם באופן מושלם לוורטיקלים שונים בתעשייה, דבר שמאפשר לו להציע עלות בעלות נמוכה באופן משמעותי לעומת מתחרים וכן והטמעה ויישום מהירים. זאת, לצד הממשק אינטואיטיבי, מאפשרים לכרמל פרנקל לצאת מיד לדרך מבלי לפגוע בפעילות השוטפת של החברה וליהנות מהפונקציונאליות המשודרגת שתספק ערך עסקי גבוה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.