ארן אראל
ארן אראל
F5 Networks
F5 Networks
הודעה לעיתונות

חברת F5 Networks ממנה את ארן אראל למנהל הפעילות של החברה בישראל, יוון וקפריסין

חברת F5 Networks, מובילה גלובלית בשירותי יישומים בסביבות מרובות עננים, ממנה את ארן אראל (37, נ+2) למנהל הפעילות של החברה בישראל, יון וקפריסין.

במסגרת תפקידו יהיה אראל אחראי על הרחבת פעילות החברה, החדרת פתרונות חדשים והעמקת הפתרונות הקיימים. אראל יוביל יוזמות אסטרטגיות להרחבת שיתוף הפעולה עם השותפים העסקיים בישראל, פיתוח שווקים וגיוס לקוחות חדשים. בנוסף, אראל יוביל את מערך השיווק וההסברה של החברה.

אראל הינו בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה בהובלת מכירות בחברות טכנולוגיה, מתוכן שבע שנים בחברת סיסקו. בתפקידו הקודם שימש כסמנכ"ל המגזר העסקי בסיסקו ישראל, במסגרתו הוביל קבוצת מכירות רחבה, תפקיד שהקיף יכולות ניהול בתחומי מכירות, שיווק והנדסת מערכות. לפני תפקיד זה שימש בסיסקו כסמנכ"ל טכנולוגיות, כחלק מהתפקיד אראל הוביל את מחלקת הנדסת המכירות והארכיטקטורות הטכנולוגיות בסיסקו ישראל. לפני הצטרפותו לסיסקו השתלב במספר תפקידי הנדסת מכירות בחברת Crossbeam ובחברת טלדור תקשורת.

אראל הוא מחבר רב המכר 'חריצים ומשבצות' שיצא לאור בהוצאת ידיעות אחרונות (ספרי חמד, 2011), בוגר ממר"ם, בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול של המכללה למינהל וכרגע נמצא במהלך לימודי תואר שני בינלאומי במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת Northwestern בשיקגו במסגרת תכנית למנהלים בכירים "Kellogg Recanati".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.