מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 08/09/2019 07:28
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

מטפלים בעומסי עבודה של SAP HANA עם Red Hat Enterprise Linux 8 for SAP Solutions

מאת דון פינטו, מנהל שיווק טכני Red Hat Enterprise Linux רד האט

בעוד שלעתים קרובות מדברים על קונטיינרי לינוקס ו- Kubernetes כטכנולוגיות טרנספורמציה, כמעט לכל פריסת IT, חדשה וקיימת, יש מכנה משותף: נתונים. טכנולוגיות מסדי נתונים בזיכרון (In-memory) כמו SAP HANA יכולות לעזור לארגונים להאיץ קבלת החלטות חכמה, אך גם דורשות בבסיסן מערכת הפעלה עוצמתית, עתירת-זמינות ויותר מאובטחת, שתתאים לדרישות עיבוד הנתונים הקשורות לכך.
הברית האסטרטגית ושיתוף הפעולה רב השנים של רד האט עם SAP, מאפשרים לשדך את פלטפורמת לינוקס ארגונית המובילה בעולם עם עומסי עבודה של SAP למשימות קריטיות, כשהיא מספקת פלטפורמת ייצור יותר יציבה, גמישה ועתירת זמינות עבור טרנזקציות עסקיות.
Red Hat Enterprise Linux 8 for SAP Solutions היא מערכת הפעלה חכמה, שתוכננה לספק בסיס מוצק שמקיף את הענן ההיברידי, וכזה שמפעיל עומסי עבודה קריטיים. בעקבות ההשקה המוצלחת של RHEL8 הוכרזה תמיכת ייצור ב- SAP עם Red Hat Enterprise Linux 8 for SAP Solutions להרצת SAP HANA 2.0 (SPS 04 ומעלה) על פלטפורמת אינטל x86 (64 ביט). בנוסף מתבצעת הסמכה על פלטפורמת IBM Power9.

Red Hat Enterprise Linux 8 for SAP Solutions מספקת מספר יכולות חדשות לשיפור ביצועי עומסי עבודה מודרניים כולל האנה (לינק). אחד השיפורים הינו תמיכה מלאה במערכת קבצים בזיכרון מתמשך PMEM DAX של אינטל, המציעה צפיפות זיכרון גבוהה ושיהוי נמוך יותר.
זיכרון מתמשך (Persistent) יכול לספק יתרונות עצומים למסדי נתונים בזיכרון (In-memory) הדורשים טעינת נתונים מראש לזיכרון לפני שירות תעבורה של יישום. שילוב זיכרון מתמשך עם DRAM מגביר את צפיפות זיכרון המערכת הכולל, ומאפשר עיבוד מהיר יותר של נתונים אליהם ניגשים לעתים קרובות, עם פחות משאבים.

על בסיס יותר מ- 25 שנות ניסיון תמיכה ולימוד, מלמעלה ממיליון מקרי תמיכה מספקת Red Hat Insights אנליטיקה של מערכת ההפעלה עם חיזוי, וחוקים ייעודיים ל- SAP, כדי לגלות מהר יותר האם הטמעת SAP רצה (או לא רצה) באופן אופטימלי.
היצע זה של מומחיות-כשירות יכול גם לסייע למנוע באופן יזום סיכוני מערכת לפני פגיעה בהמשכיות העסקית של הלקוח. על בסיס המלצות מרד האט ו- SAP מרועננת Red Hat Insights לעתים קרובות עם חוקים חדשים, כדי להתריע למפעילים על תצורות משובשות וסיכוני מערכת אחרים כמו פגיעות אבטחה. להטמעות SAP בהיקפים ארגוניים משמשת Red Hat Insights כמכפיל כוח של צוותי תפעול IT, על ידי בדיקה יזומה מול פגיעויות וחשיפות מוכרות (CVEs), והצגת המלצות טיפול לצוותים. בנוסף היא משלימה את SAP Early Watch, כך שניתן לקבל תובנות ברחבי כל מערכת ההפעלה ומערך SAP.
בשילוב עם יכולות התיקונים החיים הצפויות במהדורה 8.1 של Red Hat Enterprise Linux for SAP Solutions, יכולים צוותי IT להתבסס על פתרונות רד האט לא רק כדי למצוא ולנתח בעיות פוטנציאליות, אלא גם לתקן אותן מהר יותר תוך מעט מאוד השבתות או בכלל לא.
כאשר SAP פועלת לתמיכה בלקוחות בעולם של ענן היברידי, קונטיינרי לינוקס ו- Kubernetes הופכים לאבני בנייה לתמיכה בתשתיות אנליטיקה עתידיות. כמובילה בפתרון פתוחים לענן היברידי ואחת התורמות המובילות לפרויקט Kubernetes, רד האט שמחה על שיתוף הפעולה עם SAP בעבודה זאת, כולל הבאת יותר עומסי עבודה של SAP לפלטפורמת Kubernetes ארגונית המקיפה ביותר בתעשייה: Red Hat Openshift. רד האט מתכננת להרחיב את עבודתה להסמכת פתרונות SAP ברחבי מערך טכנולוגיות ענן היברידי פתוח של רד האט, כולל OpenShift ומהדורות שוטפות של Red Hat Virtualization המוסמכות ל- SAP.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.