עיצוב מתן שליטא
עיצוב מתן שליטא
עידית הרמן קרשיט דימה טולפנוב
עידית הרמן קרשיט דימה טולפנוב
הודעה לעיתונות

טבע שני - סדנת פרפורמנס ויצירה בפארק הירדן

22-25 באוקטובר 2019
תיאטרון קליפה

סדנת היצירה השנתית של תיאטרון קליפה יוצאת מהעיר, ומשלבת באופן חד פעמי למידה מקצועית אינטנסיבית בתחום הפרפורמנס ויצירתו, וחופשת קמפינג חווייתית במרחב טבעי עצום ובו שלל פינות קסומות, בפארק הירדן.

הסדנה, בהנחיית עידית הרמן ומורים נוספים מקבוצת קליפה, מתמקדת ביצירה תלוית מקום השואבת השראתה מהנופים, החומרים והמשטחים השונים בפארק. במהלך הסדנה, יודרכו המשתתפים בתהליכי יצירת קטעי פרפורמנס קצרים לצד תרגילי אלתור, טכניקה, קומפוזיציה וקול המותאמים לחוץ ולסביבה הטבעית הנתונה.

ההתמודדות היצירתית עם החוץ; הנוף בפארק, נביעות המים, העצים, הסלעים, שינויי האור והטמפרטורה, בשילוב התמודדות עם פעולות יומיומיות, הפרת השגרה הנוחה, הלינה והשהיה במחנה בטבע, ייצרו סביבת עבודה, סגנון עבודה ותוצרים שונים בתכלית מבסטודיו
שבעיר.

"לרוב כשמפגישים טבע ויצירה נוטים לדבר על הרמוניה, לחפש התמזגות מנחמת של הגוף בשטחים הפחות מעובדים של העולם. למרות הכמיהה המיידית הזו, בטבע שני - הסדנה של תיאטרון קליפה בפארק הירדן אנחנו לא מפחדים מהתנגשות, מריאקציה צורמת, מדחייה של הטבע את הגוף האנושי החדש. מהמקומות האלו נולדת יצירה." עידית הרמן

התרגול בסדנה מחולק למס' שיעורים בכל יום, והיא מיועדת לפרפורמרים ואמנים מתחומים שונים המעוניינים לפתח כלים ליצירה, ומסוגלים להתמודד עם פעילות פיזית לאורך כל שעות היום.
——————————————————————
עלות הסדנא: 1300 ₪
התשלום לסדנה כולל 3 ארוחות ביום, פירות, קפה ותה. הארוחות מציעות תפריט מגוון וצמחוני ברובו. הסדנה שמה דגש על קמפינג אקולוגי ומשמר סביבה.
פרטים נוספים באתר התיאטרון:
www.clipa.co.il
--------------------------------------------------------------
לפרטים נוספים קרנית בסון, יחסי ציבור, 052-4299441

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרנית בסון יחסי ציבור.