קובי לוריא. צילום עדנה רימון (לשימוש חופשי)
קובי לוריא. צילום עדנה רימון (לשימוש חופשי)
הודעה לעיתונות

ההדסטארט של קובי לוריא - להיטים מכל הזמנים באוסף אחד

הפזמונאי קובי לוריא כתב עשרות להיטים בזמר העברי. לכבוד גיל 70 החליט לאגד אותם לראשונה באוסף גדול אחד. בעזרת מעורבות הציבור הוא מקווה שהפרויקט ייצא לאור

השירים "בוא, שיר עברי", "הם בזמר הזה", "כנפיים", "הלאה" הם רק חלק מהלהיטים שכתב וחלקם גם הלחין קובי לוריא. לאורך עשרות שנות פעילותו בתרבות הזמר העברי לוריא שיתף פעולה עם מיטב האמנים בישראל.

לכבוד גיל 70, לוריא החליט לעשות מעשה ולאגד לתוך אוסף אחד את להיטיו שכל אחד נכתב והושר על ידי מבצע אחר. כך לראשונה נוכל לקבל בכפיפה אחת את – סשה ארגוב, מתי כספי, דודו אלהרר, רבקה זוהר, יהודית רביץ, הגשש החיוור, הלהקות הצבאיות (נח"ל עם שיר הסלנג, פיקוד מרכז עם יא ליל וחיל האוויר עם כנפיים), דורי בן זאב, מייק בורשטיין, שייקה לוי, מירי אלוני, דורית ראובני, יהודית תמיר ורבקה זוהר וזוהי רק רשימה חלקית בהחלט.

באוסף של לוריא יכלל גם השיר שכתב לשלישית הגשש החיוור, "סלסלה". לוריא כתב את השיר לגששים לתוכנית האחרונה, "כוסות רוח" בשנת 1991, אבל גם בערב ראש השנה 2019, השיר הזה אקטואלי מאוד.

קובי לוריא החליט לפנות לקהל הרחב ולבקש את הסיוע שלו בהפקת האוסף. לצורך כך נפתח פרויקט בהדסטארט, לוריא: " אחרי כך הרבה שנים של פעילות, הגעתי לרגע שבו החלטתי שצריך להשאיר משהו מוצק לדורות הבאים, ואין כמו אוסף שירים שמאוגד בדיסק. באוסף קיבצתי את מיטב הלהיטים שכתבתי והוספתי גם שני שירים חדשים, אחד שכתבתי למייק בורשטיין ואחד שכתבתי לתיאטרון היידישפיל לשתי הענקיות דורית ראובני ומירי אלוני. הפקת האוסף עולה לא מעט כסף. אני מקווה שהציבור יחליט להיות שותף ויסייע לנו בהפקה, הוא יקבל תמורה מלאה להשקעה".

להדסטארט של קובי לוריא לחץ כאן:

http://bit.ly/2LiDn8T

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור.