הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מתרחבת ברואנדה

סן פרנסיסקו, 17 בספטמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל הודיעה על הסכם לשיתוף פעולה עם MRB Attorneys ברואנדה. עם התוספת של החברה שמושבה בקיגאלי לאנדרסן גלובל יש נוכחות ב-16 מדינות באפריקה.

MRB Attorneys הוקמה ב-2013 על ידי חמשת השותפים של החברה, שלכולם יש ניסיון רב בשירותי ייעוץ משפטי פרטי וציבורי. כיום אחד עשר עורכי הדין של MRB מייעצים ללקוחות בדיני חברות ומסחר, יישוב מחלוקות, אנרגיה ותשתיות ועסקים ומדיניות ממשלתיים, עם דגש רב בנושאי בנקאות והשקעות. הם מייצגים ציבור לקוחות רחב של בנקים, חברות פרטיות וציבוריות, ארגונים בינ"ל וגופים ממשלתיים.

"המוניטין של אנדרסן גלובל באחריות ושקיפות מתאים היטב למה שלקוחותינו מעריכים ולמדו לצפות מאיתנו. שיתוף הפעולה הסינרגטי יפיק תועלת רבה ללקוחות שלנו ולאנשים שלנו", אמר עמנואל בוטארה, השותף המנהל של MRB Attorneys. "אנחנו נרגשים לעבוד עם אנשי מקצוע שחושבים כמונו, שמחזקים את ההגעה שלנו והיכולת לספק שירותים יעילים ברחבי העולם".

"אפריקה היא שוק חשוב לעסקים גלובליים, ויש לנו תוכניות שאפתניות להמשיך את ההתרחבות. השותפות עם הצוות הנכבד של MRB מחזקת את הצוות באפריקה שכבר עכשיו חזק", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. הם בהחלט "מצליחים מעבר למשאבים שלהם" ואנחנו מצפים לעבודה איתם כדי להציע ללקוחות את השירות הטוב ביותר באזור".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-149 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר
Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

מקור: Andersen Global

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.