מפרסם: קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow
תאריך: 23/09/2019 12:20
עדכון: 23/09/2019 12:22
נושא: מוניציפלי, צבא וביטחון, מגזין
ירמי אולמרט פרופיל
ירמי אולמרט פרופיל
הודעה לעיתונות

ירמי אולמרט מוציא בקרוב ספר חדש ומדבר על הכול: על הצבא, הפרישה מהחיים הפוליטיים וגם על המשפחה המיוחדת

ירמי אולמרט מוציא בקרוב ספר חדש ומדבר על הכול: על הצבא, הפרישה מהחיים הפוליטיים וגם על המשפחה המיוחדת

בשבועות הקרובים עומד לצאת לאור ספרו החדש של האלוף במיל. ירמי אולמרט 'מסעות חיי' בהוצאת קונטנטו נאו בהובלת נתנאל סמריק. בספרו האוטוביוגרפי 'מסעות חיי' משתף אולמרט את הקוראים במסע חייו שהחל בתל צור , שוני ונחלת ז'בוטינסקי לפני קום המדינה ומשם ממשיך בתנועת בית"ר ובקריירה הצבאית אשר למענה וויתר על אהבתו הראשונה: החקלאות.
הספר לוקח את הקוראים למסע מרתק בו שזורות תחנות חייו של אולמרט בצוותא עם כמה מהמאורעות המשמעותיים שעיצבו את פניה של מדינת ישראל.
בספרו מספר אולמרט על הגבולות שקבע כמזכיר צבאי בין הצבא לפוליטיקה, את המאבקים מאחורי הקלעים בין משרד הבטחון, המטכ"ל ומשרד ראש הממשלה סביב ההתיישבות בשטחים וועידת מדריד ומעלה זיכרונות מחבריו הטובים בצמרת המדינית והביטחונית בישראל כמו האלוף במיל. דורון רובין ז"ל.
אולמרט חושף בפני הקוראים סיפורים רבים שאושרו לחשיפה ע"י הצנזורה לכבוד הוצאת הספר.

בין השאר מספר אולמרט על הימים הגורליים שבהם שימש כמזכיר צבאי במלחמת המפרץ והיה בלבה של המחלוקת בין הרמטכ"ל דן שומרון וראש הממשלה שמיר שהתנגדו לתקיפה לבין אהוד ברק ששימש כסגן הרמטכ"ל ושר הבטחון ארנס שתמכו בה.
אולמרט מספר על טיסה מיוחדת וגורלית ליממה אחת לארה"ב, עם הנשיא ג'ורג בוש האב והרמטכ"ל פאוול ושר החוץ בייקר, כמו גם כיצד בלם את ניסיונותיו החוזרים ונשנים של ברק להשפיע על שמיר לתקוף.

ירמי אולמרט, שימש כמזכיר הצבאי של שר הביטחון משה ארנס בתקופת מלחמת המפרץ. לאחר שחרורו התמודד מטעם הליכוד בבחירות למועצה המקומית גבעת שמואל, הוא ניצח בבחירות וכיהן כראש המועצה מ-1993 ועד 1997. לאחר מכן כיהן כמנכ"ל "צוות - ארגון גמלאי צה"ל" במשך חמש שנים עד 2002.
אחד הסיפורים שחושף לראשונה אולמרט בספרו 'מסעות חיי' הוא כיצד ניסה אוהד ברק ששימש בזמנו כסגן הרמטכ"ל, להשפיע עליו כמזכיר צבאי, להשפיע על שר הבטחון בהחלטות פוליטיות
בשנת 1999 נבחר לכהן כחבר בהנהלת מכבי העולמית. במסגרת זו כיהן כיו"ר אגף הביטחון והשירותים הרפואיים במכביה ה-16 וחבר ועדת הארגון למכביה ה-17.
ב-2004 נבחר ליו"ר איגוד הכדורסל בישראל ומילא תפקיד זה עד 2008, שימש נשיא מכבי גבעת שמואל ומועדון כדורסל גני תקווה, דירקטור במנהלת ליגת העל בכדורסל וחבר הנהלת פיב"א אירופה. ב-2008 הוענק לו תואר יקיר העיר גבעת שמואל.
אולמרט הוא אח לעמרם אולמרט אגרונום, לאהוד אולמרט שכיהן כראש ממשלת ישראל וד"ר יוסי אולמרט, מזרחן, זהו ספרו הראשון.
לאתר האינטרנט של הספר: https://www.irmi-olmert.com/
לפרטים נוספים ולתאום ראיונות עם ירמי אולמרט, אנא פנו למנהל השיווק והפרסום ב ContentoNow, אלון חסיד: 054-6668988, או במייל: [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow.