מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 24/09/2019 07:44
עדכון: 24/09/2019 07:54
נושא: טכנולוגיה והייטק
ישי אמיר מנכ"ל לנדא דיגיטל פרינטינג מציג את מפת ההתקנות של החברה
ישי אמיר מנכ"ל לנדא דיגיטל פרינטינג מציג את מפת ההתקנות של החברה
משמאל לימין: בני לנדא – יו"ר לנדא דיגיטל פרינטינג, שריל קהאנק - מנכ"לית קבוצת קוואנטום,  ישי אמיר – מנכ"ל לנדא דיגיטל פרינטינג
משמאל לימין: בני לנדא – יו"ר לנדא דיגיטל פרינטינג, שריל קהאנק - מנכ"לית קבוצת קוואנטום, ישי אמיר – מנכ"ל לנדא דיגיטל פרינטינג
הודעה לעיתונות

אירוע הלקוחות של לנדא ציין את השקתן של מכונות הדפוס S10 ו-S10P ותחילתו של ייצור סדרתי

לנדא דיגיטל פרינטינג ציינה את הצלחתה עד היום באירוע שהתקיים ביום ה' 19.9.19 במטה החברה ברחובות. החברה אירחה לקוחות ולקוחות פוטנציאליים נבחרים מרחבי העולם, באירוע שבו הציגה את מלוא היכולות של מכונות הדפוס הדיגיטליות שלה Landa S10 Nanographic Printing® Press ו- Landa S10P Nanographic Printing® Press, הכוללות הדפסה על שני צידי הגיליון. במהלך האירוע הציגה החברה למשתתפים את תכנית הפריסה של המכונות בעולם, ושיתפה את האורחים בהתלהבותה בעקבות המעבר לייצור סדרתי של הלנדא S10.

בנוסף, במהלך האירוע, חברת הדפוס Quantum Group מאילינוי, ארה"ב, המתמחה בדפוס לשיווק בדיוור ישיר ושירותי דפוס לשיווק, חתמה על הסכם רכישה של מכונת לנדא S10P הראשונה במערב התיכון בארצות הברית. מתוך מחוייבותה של הקבוצה לספק ללקוחותיה קמפיינים מדוייקים בשיווק ישיר בעזרת הטכנולוגיות החדשניות ביותר, בחרה Quantum Group בלנדא S10P בזכות מהירותה המהפכנית, האיכות המצויינת ויעילות התפוקה שלה.

"כחברה המתנהלת מתוך ראיית העתיד, אנחנו שוקלים את היתרונות של הטכנולוגיות החדשניות לא רק מתוך הרצון לשפר את השירות שאנחנו נותנים ללקוחות שלנו, אלא מתוך הרצון להציע ייחודיות וחדשנות," הסבירה שריל קהאנק, מנכ"לית קבוצת Quantum. "מהר מאוד הבנו שהפתרון שמציעה לנדא הוא בדיוק מה שאנחנו מחפשים, וזה מה שיקפיץ את השירותים הדיגיטליים שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו לשלב הבא. האירוע היווה עבורנו הזדמנות מצויינת לניתוח והבנת היכולות של הלנדא S10P, ואישר עבורנו את נכונות ההשקעה בטכנולוגיה חלוצית זו."

המשתתפים באירוע סיירו במפעלי הייצור החדשניים של לנדא, בהם מפעל ייצור חדש שלישי, ונחשפו לתוצאות המאמץ האסטרטגי בהאצת הייצור, הלוגיסטיקה, האספקה והשירות שנועדו לתמוך בדרישה הגוברת לטכנולגיה של לנדא. בעוד מכונות הדפוס של לנדא, ה-S10 וה-S10P להדפסה על שני צדדים, כבר מדפיסות באירופה, בארצות הברית ובסין, ותוך התקנה של מכונות אצל לקוחות נוספים, מסיימת לנדא דיגיטל פרינטיג את תקופה בדיקות הביטא ועוברת לייצור מסחרי.

המשתתפים באירוע הבינו גם הסיבות לכך שהביקוש למכונות הדפוס הננוגרפי של לנדא נמצא בעלייה משמעותית. מכונת הדפוס הדיגיטלי לנדא S10, שתוכננה לשוק האריזות המתקפלות והפרסום בנקודות מכירה, הוצגה כשהיא מדפיסה גליונות בגודל 1B (70 על 100 ס"מ) בקצב של 6,500 בשעה. הלנדא S10P, שהדפיסה באירוע על שני צידי הגליון, הדגימה את היעילות והאיכות של הדפוס בעזרת הטכנולוגיה הייחודית של לנדא.

מרחיבים את מעגל הלקוחות והשותפויות
באירוע עדכנה לנדא את האורחים על חברות נוספות שהשקיעו בטכנולוגיה. Grupo Gondi, חברת דפוס ענקית לייצור אריזות קרטון מתקפלות במקסיקו, תהיה בעלת הלנדא S10 הראשונה באמריקה הלטינית. מהלך זה יאפשר ל-Grupo Gondi להגביר את התחרותיות שלה בשוק, הודות להדפסה הרווחית יותר שמציעה לנדא עבור הפקת אריזות מיינסטרים בכמויות על פי דרישה קטנות יותר.

Virtual Packaging, המייצרת אבות טיפוס של אריזות, הייתה החברה הראשונה שרכשה את הלנדא S10 בצפון אמריקה. לאחרונה הצטרפה אליה גם Marketing Alliance Group, הראשונה בתחום הדפוס לתצוגה ושיווק חזותי שהתקינה את הלנדא S10 שמדפיסה על גבי גליונות בגודל 1B. הטכנולוגיה הננוגרפית של לנדא נחשבת על ידי החברה לפורצת דרך בשל המהירות הגבוהה, האיכות והצבעוניות המצויינות בהפקת ריצות קצרות ובינוניות לתצוגה בנקודות מכירה.

Quantum Group היא האחרונה ברשימת לקוחות הלנדא S10P, בהמשך להתקנות המוצלחות של הטכנולוגיה המהפכנית ב-Mercury Print Productions ברוצ'סטר, ניו יורק, וב-Route 1 Print, שהיא חלק מקבוצת Bluetree Design and Print Group, ברות'רהאם שבאנגליה.

כחלק מן האירוע, הצטרפו Mercury Print ו-Route 1 Print לפאנל של לקוחות לנדא S10 ולנדא S10P מרחבי העולם, כולל: Edelmann Group, Virtual Packaging, ZRP, Groupe Prenant, SCHELLING AG., וגרפיקה בצלאל מישראל. הפאנליסטים חלקו את נסיונם ורשמיהם במסע עם לנדא, ואת היתרונות והתוצאות שהושגו לאחר ההתקנה של מכונות הדפוס הננוגרפית שלהם.

במהלך האירוע הכריזה לנדא גם על שיתוף פעולה חדש עם EyeC. פתרון בקרת האיכות של EyeC בשילוב עם חיישן סריקת הגליונות שבכל מכונות הדפוס של לנדא, מאפשר זיהוי בעיות בהדפסה תוך כדי התהליך. הפתרון החדש תואם את הצרכים של לקוחות לנדא בפלחי השוק השונים, הדורשים בקרה של 100% בתוך תהליך הייצור.

ישי אמיר, מנכ"ל לנדא דיגיטל פרינטינג, אומר: "2019 ממשיכה להיות שנה נהדרת עבור לנדא. מכונות הדפוס שלנו שנמצאות בשוק ומייצרות, חושפות את התעשייה ליתרונות הטכנולוגיה ואנחנו מרגישים את המומנטום המואץ בביקוש לננוגרפיה. על מנת לעמוד בביקוש אנחנו משקיעים בהרחבת מתקני הייצור שלנו. המפעל השלישי החל כבר לייצר, ובמקביל התחלנו כבר בבניית המפעל הרביעי. אנחנו גם מחזקים ומגדילים את צוותי התמיכה והשירות על מנת להבטיח ללקוחות התנהלות שוטפת ויעילה. אנחנו צפויים להתקין עשרות מכונות במהלך 12 החודשים הקרובים ונעדכן את קהילת הדפוס העולמית בהתקדמות שלנו בתערוכת דרופה 2020 (דיסלדורף גרמניה, 16-26.6.20)."

אודות לנדא
קבוצת לנדא, שבראשה בני לנדא, מייסד אינדיגו, כוללת ארבע יחידות: Landa Digital Printing שמכונות הדפוס הננוגרפיות שלה מגשרות על פני "פער הרווחיות" הקיים בתעשיית הדפוס, המשלבות בצורה חסכונית את הגמישות של הדפוס הדיגיטלי עם איכות גבוה והמהירות של דפוס האופסט על מנת לשנות את שוקי הדפוס המסחרי, אריזות והוצאה לאור; לנדא לאבס, זרוע החדשנות של הקבוצה המפתחת ננוטכנולוגיה לשימוש באנרגיה סולארית, ציפויים לתעשיית הרכב, צבע שיער, קוסמטיקה, יהלומי מעבדה, הדפסה תלת ממדית, ננו-תרופות ותחומים אחרים; לנדא ונצ'רס, המשקיעה בחברות סטארט אפ טכנולוגיות ישראליות פורצות דרך; וקרן לנדא המקדמת שוויון אזרחי וצמצום הפערים הסוציו-אקונומיים בחברה הישראלית. בני לנדא ממשיך להוסיף לפורטפוליו שלו המונה מעל ל-800 פטנטים ברחבי העולם המספקים בסיס מוצק לקניין הרוחני של החברות שהקים.
www.landanano.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.