מפרסם: דיוניסוס יחסי ציבור
תאריך: 03/10/2019 13:44
נושא: אמנות, ספרות
 עיצוב הכריכה: סטודיו פרדס.
עיצוב הכריכה: סטודיו פרדס.
הודעה לעיתונות

לוכד נחשים, נחשים לאכילה ועוד הפתעות בהשקת "אבקועים"

"אבקועים" ספרה השלישי של שירז אפיק יושק בחודש הבא. בהשקת יתארחו סופרים, עורכים, חברים וקולגות, וכמו כן, דוד דוד, לוכד הנחשים שהכניס את הסופרת בסוד המקצוע האקזוטי.

יום ד', ה-30 באוקטובר, בר טנג'יר, יהודה הלוי 93, תל אביב. בשעה -19:00

בהשקת הספר "אבקועים" תדבר לצד המחברת, שירז אפיק, העורכת הספרותית תמר עומר, שגם ערכה את הספר. כמו כן, לוכד הנחשים דוד דוד שבמשך שנתיים לימד את הסופרת את כל רזי המקצוע וגם עומר גדעון אפיק, בנה בן ה- 8.5 של הסופרת.

לאורחים בהשקה תוגש קאווה והם יוכלו לאכול נחשי גומי מתוקים ככול יכולתם. הכניסה חופשית.

בבית ישן, בפאתי מושב שכוח אל, מתגורר בועז "ג'ומעה" קרמר עם אמו. את ילדותו ונעוריו הוא מבלה בשדות המושב כשהוא תר אחר נחשים והרפתקאות.

עם השנים הופך ג'ומעה ללוכד נחשים מקצועי ששמו הולך לפניו. למרות אופיו החשדן והקוצני נשים נשבות בקסמו ולרגע נדמה שחייו הולכים ומסתדרים.

כל זאת, עד שלפתח ביתו מתפרצים נער ונערה, תמימים וסקרנים לכאורה, שמחזיקים בידם סוד נורא. המפגש הזה מטלטל את ג'ומעה ומוביל אותו להרפתקה אפלה וסוערת במיוחד.

אֶבְקועים הם בעלי חיים הבוקעים מביצים כשהם כבר בעלי יכולת תפקוד עצמאית, הספר שנושא את שמם הוא סיפור על קרקעית האופל ועל המחיר שמשלם אדם על בחירות שעשו עבורו.

זאת עלילת הספר "אבקועים" אשר יושק בתל אביב בסוף אוקטובר.

כדי לכתוב על לוכד נחשים הייתה צריכה אפיק לערוך תחקיר. היא קראה כל מה שיכלה על התחום, צפתה באינספור סרטונים כדי ללמוד את ההתנהגות שלהם, ואפילו חברה אל לוכד הנחשים האגדי דוד דוד, שבמשך שנתיים הקדיש לה מזמנו. בהשקה הוא ידבר על ההיכרות עם הסופרת ועל תרומתו ליצירה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.