LOGO
LOGO
הייטרה ב-GITEX (תמונה: Business Wire)
הייטרה ב-GITEX (תמונה: Business Wire)
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

הייטרה הציגה ב-GITEX יחד עם השותפה המקומית נסמה

דובאי, איחוד האמירויות, 12 באוקטובר 2019, (BUSINESS WIRE) :

הייטרה, Hytera, ספקית גלובלית מובילה של רשתות תקשורת מקצועיות ופרטיות, הציגה את המוצרים והפתרונות האחרונים שלה ב-GITEX (תערוכת טכנולוגיית המידע של המפרץ) יחד עם השותפה המקומית שלה Nesma Telecom & Technology Co. Ltd. (נסמה). הייטרה גם חתמה על חוזה עם נסמה לשיתוף פעולה בטכנולוגיות תקשורת קריטיות עם יכולת האינטרנט של הדברים בפרויקטים של בטחון הציבור וערים חכמות בערב הסעודית ואיחוד האמירויות.

כנקודת השיא של GITEX, שנערכה בין 6 ל-10 באוקטובר במרכז הסחר העולמי של דובאי, הייטרה הציגה את המוצרים והפתרונות הכי חדישים שלה שמותאמים ספציפית ללקוחות, כולל שליטה ובקרה משולבות, פתרונות פס רחב, פטרול חכם ומסופים חכמים.

במהלך שבוע הטכנולוגיה של Gitex, הייטרה חתמה על החוזה עם נסמה והכריזה על שיתוף הפעולה ביניהן בטכנולוגיות תקשורת קריטיות עם יכולת האינטרנט של הדברים בפרויקטים גדולים של בטחון הציבור וערים חכמות בערב הסעודית, איחוד האמירויות ומדינות אחרות במועצת המפרץ לשיתוף פעולה. נסמה, חברת בת של התאגיד הרב לאומי שמרכזו בערב הסעודית Nesma Holding, היא חברה קבלנית/ משלבת מערכות של הנדסה, רכש ובנייה (EPC) בתחום התשתיות של אנרגיה ותקשורת. הייטרה היא שותפה של נסמה הרבה שנים, והכניסה לאזור פתרונות תקשורת קריטיים שמשרתים את בטחון הציבור וערים חכמות.

סאלח סמי אל-סונאיד, מנכ"ל נסמה, אמר: "הייטרה היא מובילה טכנולוגית גלובלית בהספקת מוצרים ושירותים של תקשורת קריטית עם טכנולוגיות בחזית הקידמה. לנסמה יש דריסת רגל מאוד חזקה בערב הסעודית עם ניסיון במסירת פרויקטים מתוחכמים מרובי מגזרים, בעיקר תשתיות תקשורת ואנרגיה. השותפות בין נסמה והייטרה תעשה התאמה מקומית לטכנולוגיות המתקדמות האלה עם המעורבות שלנו כדי לספק פתרונות באיכות הגבוהה ביותר". הוא גם ציין שנסמה גאה להיות שחקנית מפתח בשוק הזה והייתה עדה לביקוש גדל לתקשורת קריטית, פתרונות אנרגיה וטכנולוגיות של בטחון הציבור.

"הייטרה מחויבת לספק ללקוחות מוצרים קריטיים ופתרונות כוללים באיכות גבוהה מאז שנכנסה לשוק של המזרח התיכון וצפון אפריקה. הטכנולוגיה המובילה שלה, המוצרים המתקדמים והשירות המעולה זכו להכרה מצד הלקוחות. מפעילות יומיומיים ועד להיענות חירום, הייטרה ראתה הזדמנויות גדולות לשיתוף פעולה עם נסמה, כדי לתת מענה לצרכים המקיפים של הלקוחות, לתמוך בהם בהשגת רשת תקשורת יותר מהירה ועשירה ולחדש לקבלת עיר יותר חכמה ובטוחה", אמר סטנלי סונג, מנהל המכירות של הייטרה באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.

אנשי קשר

Media Contact
Emily Xu
[email protected]

מקור: Hytera

מולטימדיה
תמונה

לוגו

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.